Letras Galegas

"Curiosidade espacial" - II CONCURSO PODCASTS BIBLIOTECAS ESCOLARES

"Curiosidade espacial" é unha expedición sónica dos alumanos e alumnas de 4º curso do CEIP Mestre Manuel García de Oia onde viaxan ao espazo exterior en busca de inspiración e aventuras. Alí atopan as palabras e historietas de Ricardo Carvalho Calero, o homenaxeado do Día das letras Galegas do ano 2020.

LETRAS GALEGAS 2020

Aquí tedes as creacións que fixeron o alumnado e profesorado para celebrar as letras galegas. Unhas interpretan o conto de Ricardo Carvalho Calero, as pitas baixo a choiva e outras son palabras galegas creadas con elementos naturais.

Abaixo tedes os enlaces, apertas dende a distancia e moito ánimo que pronto voveremos a xuntarnos!!!

LETRAS GALEGAS 2020 - RICARDO CALRVALHO CALERO

O blog de Mimi: 2020

Dende o departamento de Dinamización lingüistica propóñennos a interpretación do conto de Ricardo Carvalho Calero, "as pitas baixo a choiva" e facer historias, debuxos ou manualidades relacionadas co conto para despois xuntar todas as creacións nun cartafol.

Abaixo tedes dúas versións do conto para que vos inspiredes.

Apertas dende a distancia e moito ánimo que pronto voveremos a xuntarnos!

VERSIÓN ORIXINAL:

D:\Usuario\Desktop\CARVALHO CAL

VERSIÓN ADAPTADA:

O blog de Mimi: 2020

LETRAS GALEGAS 2019

De novo estamos celebrando o día das Letras Galegas. Este ano adicado a ANTONIO FRAGUAS.

Antonio Fraguas Fraguas destacou como investigador nos campos da historia, da etnografía e do folclore, entre outros. O seu traballo está recollido en numerosas publicacións, fundamentalmente como colaboración en revistas ou obras colectivas. En todo caso, tamén publicou un considerable número de monografías, entre as que podemos sinalar, a título de exemplo, as seguintes:

• Geografía de Galicia (1953)
  • Historia del Colegio de Fonseca (1956). Tese de doutoramento
  • Aportacións ó cancioneiro de Cotobade (1985)
  • Romarías e santuarios (1988)
  • Do Entroido (1994)
  • A festa popular en Galicia (1995)

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2017

Resultado de imagen de CARLOS CASARES

ACTOS  DE CELEBRACIÓN DO DÍA  DAS LETRAS GALEGAS

Durante toda a semana a equipa de Normalización Lingüística organizou unha serie de actividades de busca do tesouso relacionado coas obras de Carlos Casares.  O último día, o día 16, reunímonos no salón de actos para visionar os videos realizados durante o desenrolo destas actividades; tamén o alumnado de 5º de primaria representaron dúas obras de teatro tiltuladas "Cando Eleuterio recobrou o sorriso" de Xosé Manuel Carballo e "A aula de tócame Roque" de María del Carmen Vila Otero.

SAÍDA AO AUDITORIO MUNICIPAL DO ROSAL

Co gallo da celebración das Letras Galegas, o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º foron ao auditorio municipal do Rosal para ver a obra

de teatro "A galiña azul" de Carlos Casares.

Resultado de imagen de a galiña azul auditorio municipal do Rosal

Aproveitando a saída visitaron a biblioteca do concello e a fábrica de conservas vexetais a Rosaleira, que tivo unha deferencia

cara nós agasallándonos cunha lata dun dos seus produtos.

Saída ao auditorio do Rosal by Slidely Photo Gallery

LETRAS GALEGAS CURSO 2015 - 2016

CELEBRACIÓN NO COLE

Resultado de imagen de LETRAS GALLEGAS 2016

PÁXINA MOI INTERESANTE

letras galegas 2016 by Slidely Slideshow

17 DE MAIO. DÍA DAS LETRAS GALEGAS

O venres, celebramos no cole, o día das Letras Galegas; neste acto lembramos a vida e a obra de

Xosé Fernando Filgueiras; tamén recitamos poemas e cantamos para poñer un chisco de alegría nesta celebración.

Para ver os videos prema nas imaxes

letras galegas 2015 by Slidely Slideshow

LETRAS GALEGAS 2015

ACTIVIDADES