DÍA DA PAZ 2019

Este ano a celebración do Día da Paz estivo marcado pola mala meteoroloxía. Tíñamos prevista unha actividade para facer voar cometas decoradas pero foi imposible polo mal tempo. Aínda así cantamos a canción de Paco Nogueiras "Apertas que voan". foi moi divertido e bailamos todo@s xuntos dándonos un monton de apertas.

CLICA NA IMAXE PARA VER AS FOTOS

día da paz 2018

30 de xaneiro de 2018

Este ano, no cole, celebramos o día da paz bailando coa canción "Que vivan a paz e o amor". Mirade que ben o fixemos nas fotos e nos videos.

30 DE XANEIRO DÍA DA PAZ CURSO 2016 - 2017

PODCAST ADICADO AO DÍA DA PAZ

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ

WEBQUEST:  Ceip San Walabonso

Prevención do conflito: dinámicas construtivas de comunicación4º Curso Educación Primaria

Prevención do conflito: dinámicas construtivas de comunicación Secuencia didáctica  para  Educación para a Paz e a Convivencia.

Faíscas solidarias5º Curso Educación Primaria

Faíscas solodarias. Construción dun mundo xusto

Interculturalidade6º Educación Primaria. Interculturalidade

-  DIDACTALIA

-  ORIENTACIÓN ANDÚJAR

-  EDUCACIÓN 3. 0

A era internet un compromiso pola paz. Utopías?

Secuencia didáctica para introducir os aspectos positivos e de compromiso para a educación pola paz que podemos desenvolver na rede. Xerar recursos que acompañen outra mirada e que potencien o compromiso e a proactividade creativa. Introducir o tema do uso responsable da información.

Mulleres pola paz

Achegamento á figura das mulleres que loitaron e loitan pola paz. Preténdese o achegamento a algunhas figuras de muller que resultan especialmente significativas na loita pola paz e a reflexión sobre o papel que desempeña a muller neste ámbito.

Día da Paz

ODE para traballar o Día da Paz en galego, castelán e inglés cos símbolos, personaxes destacados e unha escolma de actividades.

Día da Paz by Slidely Photo Gallery

DÍA DA PAZ. 30 DE XANEIRO 2016

30 DE XANEIRO DÍA DA PAZ

LEMA

"Un mundo de Paz"

IMAXES DA CELEBRACIÓN

RECURSOS PARA A PAZ

Faíscas solidarias5º Curso Educación Primaria

Faíscas solodarias. Construción dun mundo xusto

Interculturalidade6º Educación Primaria. Interculturalidade

-  DIDACTALIA

-  ORIENTACIÓN ANDÚJAR

-  EDUCACIÓN 3. 0

A Paz. Actividade Lim.Belen Junquera

DIA DA PAZ by Slidely Slideshow

DÍA DA PAZ 30 DE XANEIRO. Curso 2014 - 2015

LEMAS

"Eu teño alguén no meu corazón"

"Imos á procura dun sono"

ALBUM DE FOTOS

RECURSOS PARA A PAZ

A Paz. Actividade Lim.Belen Junquera

DÍA DA PAZ by Slidely Slideshow

O  DÍA 30  DE  XANEIRO  CELEBRAMOS  O  DÍA  DA  PAZ

Comezamos o día coas proxeccións das seguintes películas:

"El patito feo" para  educación infantil, "Bichos" para primeiro, segundo e terceiro  e "Lalia" para cuarto, quinto e sexto.

Cando rematou o recreo, xuntámonos todos: os nenos, as nenas, os profesores e as profesoras; nun acto no patio onde cantamos as  cancións "No dudaría" de Antonio Flores, “Imagine” de John Lennon e “Yo quiero tener un millón de amigos” de Roberto Carlos.

E para finalizar o acto,  liberamos pombas.

Mirade as imaxes !!

Día da Paz no CEIP Mestre Manuel García on PhotoPeach

DÍA DA PAZ 2013

O  DÍA 30  DE  XANEIRO  CELEBRAMOS  O  DÍA  DA  PAZ

Este ano, cada clase buscou información sobre as actividades realizadas por  persoas que recibiron o Premio Nobel da Paz.

Nun acto conxunto, presentaron os seus traballos e cantamos e bailamos todos/as xuntos a canción “Parala”.

DÍA DA PAZ 2012

Os nenos e nenas do colexio celebraron o Día da Paz facendo uns carteis intentando decirnos como sinten eles a PAZ.

¡Hai que ler os carteis!

Despois viron unha pequena historia nun vídeo onde entenderon a importancia da colaboración para conseguir o que se quere.

Ó final conseguiron construir entre todos un castelo.

O LUNS 31 CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ NO COLEXIO. 2011

NENOS E NENAS CANTANDO NA ENTRADA DO COLEXIO A CANCIÓN DA PAZ