Samaín

Actuación SAMAÍN 1º

As nenas e nenos de primeiro temos o pracer de presentarvos a nosa actuación do SAMAÍN. Afondando nesta tradicional festividade descubrimos a súa orixe celta, aprendemos vocabulario e pasámolo en grande bailando e cantando esta fermosa cantiga. Esperamos que vos guste. Auuuuuu!!!

n/d

UN SAMAÍN DE MEDO

ARTES PLÁSTICAS MONSTRUOSAS: mesturando reciclaxe, arte, emocións, expresión facial e fotografía.

UN SAMAÍN DE MEDO POLOS ALUMNOS DE PRIMEIRO.

Drácula polos nen@s de primeiro

As alumnas e alumnos de primeiro contando o conto de Drácula. Expresión oral e improvisación para traballar o Samaín máis terrorífico. Esperemos que vos guste.

Concerto Virtual Samaín 6º

Benvid@s ao concerto virtual d@s alumn@s de sexto. Canción e percusión corporal ao ritmo do Samaín. Esperamos que vos guste!!!

FESTA DO SAMAÍN 2019

A festa máis terrorífica chega ao cole de Oia.

O pasado día 30 de outubro foi a festa do Samaín no noso colexio. Este ano fixémola no ximnasio onde os nenos e as nenas de 6º interpretaron o "Tunel do Terror". Qué medo!!! Unha vez pasado o mal trago desfilamos por clases e bailamos todos e todas xuntos dentro do ximnasio.

Días antes cada clase decorou unha cabaza. Puxéronse nas portas das clases, decoradas para esta ocasión. Cada neno levou a súa parte dunha merenda terroríficamente deliciosa que disfrutamos no comedor.

Clica AQUÍ si queres ver as fotos e os videos.

ÉDGAR, INÉS e LUCÍA 5º de primaria.

SAMAÍN 2018

Xa chegaron as noites de inverno frías, longas e terroríficas. Xa chegaron a Santa Compaña e a súa ringleira de difuntos...andade con ollo que non vos atrapen na súa fúnebre festa.

Aquí no colexio de Oia houbo moito medo pero tamén moitas actividades e moita diversión.

Celebramos o Samaín cun concurso de caras terroríficas, unha exposición de cabazas, decoramos as portas das clases, un tunel do terror e rematamos cunha gran festa de pantasmas, monstruos, bruxas, esqueletos e todo tipo de seres de ultratumba...

Atrévete e fai CLIC nas fotos

Resultado de imagen de calabazas

Resultado de imagen de tunel del terror

SAMAÍN 2017

O SAMAÍN chegou e a sangue nos conxelou.

Polo cole apareceron, catrinas, bruxas, demos, monstruos, vampiros e vampiras, momias e todo tipo de seres terroríficos...a festa estaba servida.

Comezouse a escoitar unha marcha fúnebre e o alumnado de 4º coa súa comparsa foi invitando aos distintos cursos a visitar o "pequeno museo do terror". Alí os nenos e nenas de 5º e 6º deixáronnos tremendo de medo coa súa exposición terrorífica.

Co medo no corpo chegou a hora de comer...sesos?, sangue?, tripas humanas?, noooo!!! Foi unha merenda riquísima preparada polos pais e nais e que devoramos como lobos e lobas.

Despois chegou a hora de facer as fotos e bailar ao ritmo da música siniestra. Que día máis divertido!

Aquí tedes unhas cuantas fotos para disfrutar e recordar.

Aquí quedan os videos da festa e do "Museo dos pequenos horrores".

CONCURSO DE CABACIÑAS

Xa temos as cabaciñas gañadoras deste ano. O alumnado, despois de axustada votación, decidiu dar os premios aos seguintes concursantes:

• CABAZA MÁIS TERRORÍFICA - Lara Balboa (5º)

• CABAZA MÁIS ORIXINAL - Samuel Rodríguez (5anos)

• CABAZA MÁIS SIMPÁTICA -Inés Castro (3º)

Outras cabazas que tamén recibiron mención foron:

• 3 anos - Pedro Rodríguez                                                1º - Sara Liébanas                                              4º - Ainara Lomba
  • 4 anos - Carlota Moreira                                                 2º - Leire da Silva                                               5º - Noa Español
  • 5 anos - Daniela Domínguez                                           3º - Xan Fernández                                             6º - María Alonso

SAMAÍN CURSO 2016 - 2017

ENTRE HALLOWEEN E SAMAÍN CURSO 2016- 2017

O venres, celebramos unha festa por todo o alto: con disfraces, degustación de postres terroríficos, photocall e

a entrega de premios para os gañadores e as gañadoras do concurso de cabazas.

QUE BEN O PASAMOSSSS!!!!!

Como todos os anos celebramos, "Entre Halloween e Samaín", decorando o cole e co concurso de

cabazas. Moitas grazas ás familias pola súa colaboración.

SAMAÍN by Slidely Photo Gallery

Samaín by Slidely Photo Gallery