ACTIVIDADE: Exposición final PDI: "1, 2, 3... PA-TA-CA!"

O martes 20 de xuño celebrouse nos espazos exteriores da escola a exposición final de produtos finais do PDI "1, 2, 3...PA-TA-CA", un proxecto de centro adicado ao mundo da fotografía, imaxe e as diversas formas que existen para ver e observar o mundo que nos rodea.

A afluencia de público á exposición foi notable, cunha gran presenza de familiares e membros da comunidade que se achegaron para apoiar ao noso alumnado. Queremos agradecer a todos os que asistiron e contribuíron a facer deste día unha celebración en comunidade verdadeiramente especial.

Estamos enormemente agradecidos por todo o apoio e a participación. Continuaremos traballando para proporcionar oportunidades de aprendizaxe significativas para todos os nosos estudantes e esperamos vervos a todas e todos de novo na próxima celebración.

Regenerate response

descrición imaxe