Actividade: II Xornada de Xogos de Mesa.

Recentemente, tivemos o pracer de acoller a "II Xornada de xogos de mesa" no noso colexio, dirixido polo equipo experto de "Brazolinda". Este evento contou coa participación activa de familias, alumnado e profesorado, creando unha tarde de entretemento e aprendizaxe compartida.

Os xogos de mesa presentados por "Brazolinda" demostraron ser ferramentas útiles para promover habilidades cognitivas e sociais nos participantes. Foi gratificante observar a interacción positiva entre as nenas, nenos, nais, pais e profesorado durante o desenvolvemento dos xogos.

O ambiente de aprendizaxe combinado coa diversión e a camaradería resultaron claves nun evento satisfactorio que, sen dúbida, buscamos repetir no futuro. Agradecemos ao equipo de "Brazolinda" e a todos os que participaron na organización e no disfrute deste obradoiro.

A actividade enmárcase dentro do programa de Bibliotecas Escolares de Galicia "Lectura e Familias".

descrición imaxe

novas | by Dr. Radut