AP Frato

A Asociación Pedagóxica Francesco Tonucci é unha organización que ten como obxectivo promover a educación democrática, participativa e activa no ámbito escolar e social, baseándose nas ideas e metodoloxías desenvolvidas polo pedagogo italiano Francesco Tonucci. Tonucci é recoñecido polas súas propostas innovadoras para a educación e o seu enfoque na participación activa dos nenos no proceso de aprendizaxe e na toma de decisións na súa contorna escolar e social. A Asociación Pedagóxica Francesco Tonucci traballa para difundir estas ideas e metodoloxías en España e noutros países, a través de cursos, seminarios, talleres e publicacións. A asociación defende a idea de que os nenos teñen dereito a ser considerados cidadáns activos e participativos na súa comunidade e na sociedade en xeral, e que a educación debería estar orientada a fomentar a súa capacidade para pensar críticamente, expresarse e participar na construción do seu propio coñecemento. A asociación colabora con escolas, institucións e organizacións para promover unha educación máis democrática e participativa, e traballa para mellorar as condicións de vida e aprendizaxe dos nenos en todo o mundo.