Centro Referente UNICEF

A mención "Centro Referente en Dereitos de Infancia e cidadanía Global" é un recoñecemento que outorga UNICEF ás escolas que promoven e defenden os dereitos dos nenos, nenas e adolescentes, así como a cidadanía global e a inclusión. Para obter esta mención, as escolas deben levar a cabo un proceso de autoavaliación no que se avalían en función dos criterios establecidos por UNICEF e desenvolven un plan de acción para mellorar nos ámbitos dos dereitos da infancia e a cidadanía global. A mención concédese ás escolas que demostran un compromiso firme e sostido na promoción destes valores, e que lograron avances significativos na integración dos mesmos no seu proxecto educativo. Ao obter esta mención, as escolas convértense en centros de referencia en materia de dereitos da infancia e cidadanía global, e serven como modelo e inspiración para outras institucións educativas.