BIBLIOTECA CREATIVA

O programa Biblioteca Creativa é unha iniciativa das Bibliotecas Escolares de Galicia que busca fomentar a creatividade e o pensamento crítico nos estudantes a través do uso da biblioteca como espazo de aprendizaxe e experimentación. O programa inclúe actividades como talleres de escritura, teatro, música e arte, así como a creación de clubs de lectura e a organización de concursos literarios e de ilustración. Tamén se promove a colaboración entre as bibliotecas escolares e outras institucións culturais e educativas da comunidade para enriquecer a oferta de recursos e experiencias creativas para os estudantes. O obxectivo final é formar aos estudantes como cidadáns activos e creativos capaces de enfrontar os desafíos do mundo contemporáneo.