PLAMBE

PLAMBE é un programa creado pola Consellería de Cultura, Educación e Universidade da Xunta de Galicia, cuxo obxectivo é promover o uso das bibliotecas escolares como ferramentas educativas no ámbito da educación infantil e primaria.

A través de PLAMBE, búscase fomentar o hábito da lectura e o acceso á información, así como desenvolver habilidades como a creatividade, a imaxinación e o pensamento crítico nos estudantes galegos. Ademais, o programa ofrece recursos e materiais para o desenvolvemento de actividades e proxectos nas bibliotecas escolares, así como formación para o persoal encargado da súa xestión.

En definitiva, PLAMBE é unha iniciativa que aposta pola educación integral dos nenos e nenas de Galicia, utilizando as bibliotecas escolares como espazos para a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades que lles serán útiles ao longo da súa vida.