O centro

Nun futuro, para o noso centro pretendemos unha serie de melloras en diferentes ámbitos:

- Estruturais, coa execución de obras e reformas que despois de 30 anos, deben acometerse para a mellora e actualización da súa infraestrutura. Para elo, temos solicitado un cambio nas ventás e persianas, radiadores e calefacción, a construción de unha valla exterior nova, a dotación de un ximnasio, de aulas polivalentes para as actividades do Concello, etc.

- Educativas, coa implantación de unha xornada única, que sumada ao plan madruga e actividades extraescolares do Concello de Meaño, compoñemos unha oferta educativa e cultural plena que farán que os alumnos e alumnas dispoñan de un recurso máis amplo de servizos.

Desexamos que o noso colexio sexa un motor na vida cultural e social do noso pobo.

Grazas a todos e todas pola colaboración prestada.

Saúdos