1º premio concurso de carteis de Sanidade

O noso colexio recibe o 1º premio no VI concurso escolar de carteis sobre doazón e transplantes!

O pasado 5 de xuño, unha delegación do noso colexio trasladouse ás instalacións do Museo de Pedagóxico de Galicia (MUPEGA) para asistir á entrega de premios do VI concurso escolar de carteis relacionados coa doazón e os transplantes. Este concurso, organizado pola Consellería de Sanidade en colaboración coa Consellería de Educación, ten como obxectivo sensibilizar aos máis pequenos sobre a importancia da doazón de órganos e tecidos, e promover a cultura da solidariedade e a xenerosidade.

Nesta edición, o noso colexio tivo a honra de recibir o 1º premio na categoría de carteis, grazas ao traballo realizado polo alumnado de 5º de Primaria. O cartel gañador, titulado "A vida agroma por ti", foi recoñecido pola súa orixinalidade, mensaxe clara e conmovedora, e a súa capacidade para transmitir a importancia da doazón dun xeito próximo e significativo para os nenos e nenas.

No acto de entrega de premios, a nosa alumna Anaís, en representación de 5º de Primaria, recibiu o diploma acreditativo e os agasallos do concurso, acompañada polos seus compañeiros e compañeiras e profesores/as. Anaís expresou a súa alegría por este recoñecemento e agradeceu aos seus compañeiros e profesoras polo seu apoio e colaboración na elaboración do cartel.

Desde o colexio, queremos felicitar a todo o alumnado de 5º de Primaria polo seu excelente traballo. Este galardón énchenos de orgullo e anímanos a seguir traballando na promoción de valores como a solidariedade, a empatía e a responsabilidade social entre o noso alumnado.

A doazón de órganos e tecidos é un acto de xenerosidade que pode salvar vidas e mellorar a calidade de vida de moitas persoas. Por iso, é importante que desde a infancia se inculque a importancia deste xesto altruísta e se fomente unha cultura da doazón responsable.

Como ben di o noso cartel premiado:

"Que moitas vidas agromen pola nosa xenerosidade"