Mochila viaxeira de 6º de EP

O curso escolar 2022/2023 o alumnado de  6º Educación Primaria curso utilizaron dúas mochilas viaxeiras que foron intercambiadas cada quince días durante todo o curso. O traballo do alumnado queda reflectido nos debuxos que se acompañan nos libros configurados para elo.

As mochilas viaxeiras permiten ao alumnado un préstamo por un período de quince días, para compartir coas familias o contido da mesma. O  contido do material foi escollido polo titor de  6º curso de Educación Primaria, supervisado pola biblioteca e procurando que teña a maior variedade de textos e formatos para que o alumando poida elixir.

Acompañan a estes materiais “O diario da mochila” no que, tanto os nenos/as como as súas familias, aportan a súa opinión, novas creacións, debuxos, achegas, …, sobre o contido da mochila.

O material que acompaña a mochila do alumando de 6º curso de Educación Primaria foi o seguinte.

1º mochila:

• Lingua Galega.
  • Megatoxos e o aprendiz de druída. Ed. Xerais.
  • Lingua castelá.

El último curso en Torres de Malory. RBA
Papagaio.
Nº 9. Os dinosaurios , dos libros aos videoxogos.
Reportero DOC.
Nº 282. ¡Bienvenidos a Japón!

2º mochila:

• Lingua Galega.

Megatoxos e os templarios da luz. Ed. Xerais.

• Lingua castelá.

Quinto grado en Torres de Malory. RBA
Papagaio.
Viaxe á Galicia medieval.
Reportero DOC.
Nº 283. ¿Quién inventó la escuela?

Como conclusión, destacar que ler en familia é unha actividade moi divertida que axuda a entrelazar lazos entre os pais e nais e os seus fillos e fillas enriquécenos a todos. Ademais, a lectura enriquece intelectualmente aos nenos e nenas, estimulando a súa imaxinación, a capacidade para resolver problemas, a memoria e a linguaxe, axúdalle a coñecer o mundo no que vive e impúlsalle a querer saber máis. Comentando as lecturas que facemos todos xuntos podemos reflexionar sobre o lido, os valores do libro infantil e xuvenil que escollésemos, explorando nosos propios sentimentos. É, en definitiva, unha axuda na educación dos nosos fillos, polo que é importante proporcionarlle ao alumnado lecturas estimulantes, acompañalos no descubrimento do pracer da lectura, sendo un hábito moi saudable e cheo de beneficios.