Día mundial da alimentación

Cada 16 de outubro desde o ano 1979 conmemórase o Día Mundial da Alimentación, unha celebración promovida por a Organización das Nacións Unidas para a Agricultura e a Alimentación (FAO), co claro obxectivo de diminuír a fame no mundo, propósito que tamén busca a Axenda 2030 coa súa meta de fame cero.

O lema deste ano é “NON DEIXAR A NINGUÉN ATRÁS”.

No cole adicámoslle varios días a traballar a alimentación.

Preparamos un receitario de cociña entre todos,onde atoparás estupendas receitas reais ou inventadas, Coidado coa que escolledes!!!; o libro estará dispoñible na biblioteca do cole para deleite dos usuarios.

Preparamos unha exposición “ALIMENTarte” onde creamos bodegóns con diferentes técnicas e tentamos de imitar ao gran Giuseppe Arcimboldo.

Para rematar o día 19 o noso alumnado imitou ás persoas que exercen de grandes CHEFS, recreando diferentes receitas.

Chegado o recreo degustamos os produtos elaborados no obradoiro de cociña na entrada do noso centro.

Pasámolo Xenial!!!

O Manuel Sueiro únese ao NON DEIXAR A NINGUÉN ATRÁS.