Grupos Interactivos

Por terceiro curso seguimos a traballar cos Grupos Interactivos, un xeito de aprender diferente e unha porta aberta a toda a comunidade educativa, convencidos de que a educación dos nosos pequenos e cousa de todos e todas.

Visita a Canido e á SGHN

Visitamos Canido e as súas Meninas e o museo da SGHN.

Patinaxe sobre Xeo

Os/AS alunmos/as de terceiro e cuarto de Primaria demostraron a súa destreza no patinaxe sobre xeo.

Preme na imaxe para ver máis fotos.

Colexios Saudables

Dentro do Plan Proxecta o noso centro pertence ao grupo de colexios saudables e como tal participamos na carreira organizada en Moeche con alumnos/as de segundo a sexto. Noraboa a todos e todas polo esforzo!!!

Día da Paz

Traballamos as emocións, para construir a Paz!!!!

Preme na imaxe para ver máis fotos.

Merendas de medo

As familias, coma sempre, super participativase e implicadas coas actividades propostas. Nesta ocasion coas "Merendas de Medo".

Premio Apalpador

Alumnos/as do colexio reciben un premio polas súas cartas ao Apalpador.

Preme na foto para ver máis imaxes.

Lourdes trae a música a Infantil

Grazas a Lourdes, nai de Lola de Infantil, por acercar a música e os seus intrumentos aos máis pequenos/as.

Preme na imaqxe para ver máis fotos.

O can de Lucía visita o colexio.

A visita do can de Lucía a Infantil causou unha gran ilusión a todos os nenos e nenas do colexio.

09/06/2014

Random image