MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017-2018

Preme nas imaxes para ampliar.

PROGRAMA XOGADE

O noso centro remata a súa participación no programa Xogade. Un programa que ten coma obxectivo principal a promoción da saúde, a condición física e o benestar, sen esquecer nin deixar de lado o rendemento deportivo, pero asegurando que todos os escolares poidan ter acceso á práctica de actividades físico-deportivas sen que exista ningún tipo de discriminación.

Preme na imaxe para ver un resumo da nosa participación

Grupos Interactivos

Por terceiro curso seguimos a traballar cos Grupos Interactivos, un xeito de aprender diferente e unha porta aberta a toda a comunidade educativa, convencidos de que a educación dos nosos pequenos e cousa de todos e todas.

Colexios Saudables

Dentro do Plan Proxecta o noso centro pertence ao grupo de colexios saudables e como tal participamos na carreira organizada en Moeche con alumnos/as de segundo a sexto. Noraboa a todos e todas polo esforzo!!!

Día da Paz

Traballamos as emocións, para construir a Paz!!!!

Preme na imaxe para ver máis fotos.

Merendas de medo

As familias, coma sempre, super participativase e implicadas coas actividades propostas. Nesta ocasion coas "Merendas de Medo".

Despedida do alumnado de 6º de Primaria, promoción 2009/2016

José Jiménez Bouza, pai de Silvana, editou este emotivo vídeo como despedida do alumnado que deixa o CEIP Manuel Masdias despois de realizar estudos de 6º de E.P. , e pertencer durante 9 cursos á comunidade educativa do Masdias.

Xantar da comunidade educativa do CEIP Manuel Masdias, fin de curso 2015/2016

Xincana de actividades, fin de curso 2015/2016

09/06/2014

Random image