FESTA FIN DE CURSO 16-17

Onte celebramos a Festa de fin de curso cunha xincana de xogos e cunha comida con todas as familias do centro. Grazas a todos/as pola vosa colaboración

Aquí podedes ver algún vídeo desa festa.

Felices vacacións!!

MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017-2018

Preme nas imaxes para ampliar.

PROGRAMA XOGADE

O noso centro remata a súa participación no programa Xogade. Un programa que ten coma obxectivo principal a promoción da saúde, a condición física e o benestar, sen esquecer nin deixar de lado o rendemento deportivo, pero asegurando que todos os escolares poidan ter acceso á práctica de actividades físico-deportivas sen que exista ningún tipo de discriminación.

Preme na imaxe para ver un resumo da nosa participación

Grupos Interactivos

Por terceiro curso seguimos a traballar cos Grupos Interactivos, un xeito de aprender diferente e unha porta aberta a toda a comunidade educativa, convencidos de que a educación dos nosos pequenos e cousa de todos e todas.

Visita a Canido e á SGHN

Visitamos Canido e as súas Meninas e o museo da SGHN.

Patinaxe sobre Xeo

Os/AS alunmos/as de terceiro e cuarto de Primaria demostraron a súa destreza no patinaxe sobre xeo.

Preme na imaxe para ver máis fotos.

Colexios Saudables

Dentro do Plan Proxecta o noso centro pertence ao grupo de colexios saudables e como tal participamos na carreira organizada en Moeche con alumnos/as de segundo a sexto. Noraboa a todos e todas polo esforzo!!!

Día da Paz

Traballamos as emocións, para construir a Paz!!!!

Preme na imaxe para ver máis fotos.

Merendas de medo

As familias, coma sempre, super participativase e implicadas coas actividades propostas. Nesta ocasion coas "Merendas de Medo".

Premio Apalpador

Alumnos/as do colexio reciben un premio polas súas cartas ao Apalpador.

Preme na foto para ver máis imaxes.

09/06/2014

Random image

Comezamos cos cultivos de outono coa semente de nabizas.