Sesión

ALUMN@S DE 6º DE PRIMARIA-SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2019/2020

Bo día, familias!!!!

O alumnado de 6º de primaria que queira continuar o seus estudos de secundaria no centro ao que estamos adscritos, o IES María Casares (Bastiagueiro), deberá presentar a solicitude de reserva de praza no noso centro (Ceip Luis Seoane) do 1 ao 15 de febreiro. Será o noso centro o que envía estas solicitudes ao instituto.

Aqueles que decidan ir a outro instituto, deberán ir directamente a ese centro para informarse.

Podedes ver toda esta información no seguinte enlace:

ACLARAMOS QUE:

O alumnado que no curso 18/19 estea matriculado no noso centro e permaneza no curso 19/20 non deberá realizar reserva nin admisión. A matrícula é automática.

RESOLUCIÓN DA SUBVENCIÓN PARA A PROMOCIÓN E DIFUSIÓN DA CULTURA E O DEPORTE ANO 2018 DO CONCELLO DE OLEIROS

Familias, bo día e bo inicio do 2º trimestre,

Non podemos empezar de mellor maneira que coa notificiación da concesión da subveción para a promoción e difusión da cultura e o deporte do Concello de Oleiros.

Podedes ver os detalles no adxunto desta mensaxe.

MOITÍSISMAS GRAZAS AO CONCELLO DE OLEIROS

RESOLUCIÓN BECAS COMEDOR

Bo día familias,

Adxuntamos a listaxe de solicitudes de asistencia a comedores escolares durante este curso: as admitidas, as desestimadas e as que teñen que presentar documentación.

Tamén a podedes consultar no taboleiro do colexio.

IMPORTANTE!!! Tedes 10 días para presentar alegacións se o considerades necesario.

Para ver a listaxe tedes que pinchar no arquivo adxunto.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Bo día familias,

Recordamos que o luns, 26 de novembro, terán lugar as eleccións para a renovación parcial de representates de nais e pais do consello escolar.

As candidaturas presentadas son:

-María de la Oliva Blanco Díez

-Almudenas Matos Fariñas

-Mar Fraga Pérez

A mesa electoral estará situada na secretaría do colexio e o horario de votación será o seguinte:

De 9:00h a 9:30h

De 13:30h a 14:00h

De 16:00h a 18:30h

MAGOSTOMAÍN

BO DÍA,

RECORDAMOS QUE MAÑÁ FESTEXAREMOS O MAGOSTOMAÍN NO COLEXIO, POLO QUE AGRADECEMOS QUE CADA NENO/A TRAIA UNHA PRESIÑA DE CASTAÑAS CO CORTE XA FEITO PARA PODER ASALAS.

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN.

MAGOSTOMAÍN

Bo día,

Un ano máis celebraremos no colexio o "MAGOSTOMAÍN" e queremos animarvos a participar na exposición de cabazas e traballos con elementos do autono.

Para poder disfrutar máis tempo da exposición de cabazas, estas poderán chegar  ao centro a partir do luns 22 de outubro decoradas pero pechadas, sen baleirar, co nome e curso do autor ou autora. Os que queiran traelas baleiras terán que traelas o luns 29.

Para participar no magosto do día 31 de outubro poderán traer unha présa de castañas xa picadas ese mesmo día, así como vir disfrazados ao cole polo Samaín (disfraces relacionados coa temática).

ÍMOLO PASAR DE MEDOOOOO!!!

GRAZAS POLA COLABORACIÓN

CONVOCATORIA DE AXUDA PARA ASISTENCIA A COMEDORES ESCOLARES

Bo día,

Xa tedes publicadas as bases para solicitar a axuda para asistencia a comedores escolares no BOP. Tamén o podedes ver no taboleiros do colexio e no seguinte enlace.

ENLACE

AXUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOYO EDUCATIVO PARA CURSO 2018/2019

BO DÍA,

NO SEGUINTE ENLACE PODEDES VER A RESOLUCIÓN DA SECRETARÍA DE ESTADO DE EDUCACIÓN E FORMACIÓN PROFESIONAL, POLA QUE SE CONVOCAN AXUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOYO EDUCATIVO PARA O CURSO ACADÉMICO 2018/2019.

REUNIÓNS DE PRIMARIA

Bo día,

Informamos das reunións xerais de primaria.

-1º CICLO (1º E 2º DE PRIMARIA) :  LUNS, 1 DE OUTUBRO ÁS 16:00 HORAS

-2º CICLO:

-3º DE EP:  8 DE OUTUBRO ÁS 16:00 HORAS.

-4º DE EP: 15 DE OUTUBRO ÁS 16:00 HORAS.

-3º CICLO:

-5º DE EP: LUNS, 1 DE OUTUBRO ÁS 16:00 H.

-6º DE EP:  LUNS, 24 DE SETEMBRO ÁS 16:00 H.

REUNIÓNS DE INFANTIL

Bo día,

A continuación podedes ver o día e a hora das reunións de infantil:

- 4º Educación Infantil:  LUNS, 29 DE OUTUBRO ás 16:00h.

- 5º Educación Infantil:  LUNS, 24 DE SETEMBRO ás 16:00h.

- 6º Educación Infantil:  LUNS, 1 DE OUTUBRO ás 16:00h.