Unhas cousiñas...

BENVIDOS LOGO COLE.PNGOla familias!

Despois dos primeiros días de clase e xa con todo o alumnado incorporado observamos que nas saídas, sobre todo na dos nenos e nenas de 4º, 5º e 6º de primaria , hai atrancos e dificultade sobre todo para os que os veñen a recoller as familias. Tamén en Educación Infantil a recollida do alumnado transportado non resulta funcional e haberá que modificala.

Sabedes que o tema e complexo se non queremos descoidar as medidas de seguridade. Pedimos paciencia e comprensión porque estamos traballando no asunto cas empresas de transporte, ca policía local, tod@s nos volcados... así que si vedes cambios nestes días vai ser debido a esta situación que confiamos se arranxe de bo xeito para tod@s.

- Aproveitamos para comentar que en primaria o material escolar son os propios nenos e nenas @s que o traen pouco a pouco para evitarlles a sobrecarga.

OrientacionPEQUE.png

- Dende o Departamento de Orientación dannos a benvida e invítannos a repasar e aprender mais sobre as normas que imos ter na volta ao cole por mor da COVID . ¿ A que están guay ?

- Recordamos tamen que xa se poden xestionar as " Axudas para alumnado con necesidade específica de Apoio Educativo" Para calquera dúbida sobre esta xestión xa sabedes, chamade ao 981617130 e solicitade cita ca orientadora. O prazo de presentación de solicitudes remata o 30 de Setembro do 2020.

Imos a pola 1ª semán , que sexa feliz para tod@s!!!