Benvidos a nosa escola!

Cartel informativo

Vídeo despedida do alumnado de 6º EP

Tamén vos deixamos o vídeo que fixemos para o alumnado de 6º de Primaria que marchou xa para o instituto. Desfrutade do verán!

Teño dereitos

Deixámosvos a canción e o vídeo que realizamos este curso na materia de Música. Titúlase "Teño dereitos" e está baseado no libro de Miguel Robledo. Agardamos que vos goste!

Descricións de emocións

As descricións máis complicadas de todas foron as de emocións, pero tamén as traballamos con moito ánimo, con paixón, con moito amor, con moita alegría...

Describimos animais

A descrición de animais tamén foi un obxectivo deste trimestre. As súas clasificacións, o seu hábitat, alimentación... Tantas cousas novas que coñecemos.

Describimos obxectos

Tamén realizamos moitas descricións de obxectos. escribindo sobre as súas caracter´siticas e utilidades.

Describimos persoas

Tanto en Lingua galega como en Lingua castelá traballamos este trimestre as descricións de persoas.

Traballamos xeometría

En matemáticas estamos traballando a xeometría. Coñecendo as liñas, os ángulos, as formas e as súas carcaterísticas. tamén estamos aprendendo a debuxalos no papel e no ordenador.

Traballo de ciencias sociais

Na materia de Ciencias sociais traballamos este trimestre as culturas que nos chaman a atención. O alumnado escolleu o país ou cultura que máis lle prestaba. Houbo que elixiu Etiopía ou Colombia, tamén escolleron lugares máis próximos como Francia ou Exipto. Outra elección foi a cultura mesopotámica, unha cultura de fai miles de anos. Coñecimos datos sobre os países e culturas: onde están situados, as linguas que se falan alí, a súa música, e as súas tradicións. Tamén falamos sobre a gastronomís dos disferentes lugares.

Menú do mes de maio

Comezamos o mes de maio con moita calor. O comedor vai deixando máis espazo ás ensaladas e pratos fríos.