Recomendámosche

Comezan as actividades na Biblioteca Helena Villar

A auga, elemento esencial da vida, sempre estivo e está presente na vida da xente galega, no seu vocabulario, nas súas tradicións, nas crenzas, na literatura…

Este curso, o proxecto documental integrado da biblioteca Helena Villar do López Ferreiro, basearase neste constituínte vital. Así, compartiremos experiencias co colexio Le petit Paris” de Brest, en Francia, e desenvolveremos entre o noso alumnado os obxectivos 6 (Auga potable e saneamento), 11 (Acción polo clima) e 14 (Protexer a vida mariña) da axenda 2030 aprobada pola ONU.

Como unha misteriosa regadeira do cantar de Rosalía, as tarefas do proxecto deixarannos o seu orballo en forma de ideas creativas que animarán ás nenas e aos nenos a buscar información e a difundila en diversos formatos.

Mentres, hai que potenciar o hábito lector, polo que as mochilas viaxeiras xa empezaron  os seus percorridos e, a partir do 25, comezaremos as actividades fóra do horario lectivo para alumnado e familias.