Educación Física

Gañadores do mellor vídeo de VozNatura

 

Aquí podemos ver o vídeo gañador deste ano, na festa Voz Natura celebrada en Culleredo.

Na imaxe inferior podemos ver as alumnas Sara e Alba recollendo o premiro xunto ao mestre Pablo Sánchez por o debadito concurso audiovisual. 

Desfrutamos dos xogos populares

Os Xogos Populares son unha das mellores formas de socializar, os nenos que viven nunha contorna próxima coñécense e quedan para quedar a xogar, mesmo non é necesario quedar, o simple feito de estar na rúa cun saltador ou cunha pelota, xa fai que outros nenos achegar e xoguen xuntos.

Ademáis faise exercicio físico, cada vez son máis os estudos que falan de sedentarismo nos nenos e sumado a uns malos hábitos alimenticios, fan que cada vez haxa máis obesidade infantil cos problemas que iso leva nun futuro. Co xogo córrese, sáltase, báilase.Con iso adquírese máis forza muscular e coordinación.
Outro beneficio é que se achega sentido rítmico ao corpo, a través de moitos xogos, danzas ou bailes o neno familiarízase coas pausas asociadas aos movementos.

Téñense vivencias inesquecibles fose da contorna familiar, relaciónanse nenos da mesma  idade, coas súas mesmas inquietudes e pensamentos. Apréndese a compartir cos demais nenos. Compártense tanto xoguetes ou ferramentas de xogo como vivencias

Practicando xogos populares desenvólvese a imaxinación.Non fai falta ter un xoguete elaborado nin algo moi custoso.Os xogos desenvolven o uso do propio corpo ou dos elementos que nos ofrece a natureza (area, pedras, ramas, flores..).  Coa imaxinación ademais pódense converter obxectos en desuso ou reciclados en calquera xoguete que para os nenos é un verdadeiro tesouro?

Ademáis, tamén se desenvolve a empatía no neno. Os xogos crean roles que os nenos caracterizan, failles poñerse en distintas situacións , tendo que resolver os seus propios conflitos, poden ser xogos eliminatorios , nos que ás veces se gañará e outras veces non. Ademais a maioría dos xogos teñen ?regras? máis ou menos sinxelas que ao participar no xogo hai que acatar?

Os xogos tradicionais pódense realizar en calquera momento e lugar. Teñen nomes distintos dependendo da zona na que se xoguen, pero son comúns a todos os nenos..

Os xogos fomentan a seguridade en si mesmo dos nenos e fan que se desenvolvan con máis facilidade cos demais. Teñen que fiarse dos demais compañeiros e o vínculo de confianza créalles unha seguridade en si mesmo?
Os xogos pasan de pais a fillos. Son atemporales, poden sufrir algúns cambios pero a esencia é a mesma.

 

Gustanos o movemento

 A coordinación e o equilibrio son capacidades que definirán a acción, ata o punto de que unha deficiencia ou anomalía no desenvolvemento de calquera delas, limitará ou mesmo impedirá unha execución eficaz. Por iso, é necesario o traballo destas capacidades nos primeiros anos da Educación Primaria, xa que a mellora funcional do dominio corporal supoñerá a adquisición de múltiples condutas motrices de carácter utilitario, lúdico ou expresivo, que serán fundamentais para o desenvolvemento integral dos nosos alumnos/as.

Durante os pasados días, estivemos a facer tarefas lúdicas de coordinación, moi divertidas. Desfrutamos moito en movemento!

 

Rematamos o curso desfrutando da actividade física no mar

No derradeiro día lectivo do curso 2016/2017 desfrutamos dunha fermosa xonada de surf, na que poidemos desfrutar da actividade física e da propia natureza que temos na nosa contorna. 

Esperamos que todos e todas pasedes un estupendo verán!

Divertímonos xogando ao Bádminton

O bádminton é un deporte de raqueta coa mesma dinámica que o tenis pero con moitas diferenzas que se converten en vantaxes. Para empezar, tanto a raqueta de bádminton como o volante ou pluma que se utiliza son moito máis lixeiros que unha raqueta ou unha pelota de tenis, polo que o impacto non afecta o desenvolvemento das articulacións dos nenos. Pero ten moitos máis beneficios. Entre eles:

- Un dos beneficios máis evidentes do bádminton é o desenvolvemento de certas habilidades nos nenos, como a agudeza visual, a axilidade e a rapidez de reflexos, todas elas imprescindibles durante o xogo. A orientación, a percepción do espazo e a gravidade, pero tamén o equilibrio e a coordinación son outras das habilidades que se potencian coa práctica do bádminton.

- Ademais, trátase dun deporte onde a resistencia é tan fundamental como a velocidade, polo que os nenos afaranse ao esforzo físico e vénlles moi ben se no futuro elixen calquera outro deporte. Se ademais engadimos a mellora da psicomotricidade infantil e o bo desenvolvemento muscular, podemos converter ao bádminton nun dos deportes ideais para nenos de calquera idade.

- Pero non só atopamos beneficios físicos na práctica do bádminton. Estamos ante un dos deportes que máis gustan aos nenos porque é moi dinámico e divertido e en ocasións pódese practicar ao aire libre. É un excelente remedio para a ansiedade infantil polo gasto de enerxía que xera e pola rapidez que require nos  movementos.

Compartimos con todos vos, a final disputada entre dúas parexas dos cursos 5º e 6º de Educación Primaria. Desfrutamos moito estes días, aproveitando os múltiples beneficios que nos brinda este maravilloso deporte. ¡Todos aprendimos e desfrutamos moito!

 

 

 

Desfrutamos da actividade física en Moeche

Calquera idade é boa para comezar a iniciarse no deporte, en concreto no running, que é unha das actividades físicas máis completas e saudables. A práctica do running para os nenos pode ser moi beneficiosa, tan só é necesario seguir unha serie de consellos para fomentar a actividade física.

Dende que os nenos comezan a dar os seus primeiros pasos, comezan a explorar e descubrir, e correr convértese desta forma, nunha das súas actividades favoritas, no parque, na rúa ou en casa, a modo de xogo os nenos basean parte dos seus xogos máis divertidos correndo, especialmente ao aire libre.

Con todo, cando o neno xa creceu e comeza a mostrar un interese especial polo deporte, é o momento de comezar a ensinarlle os beneficios desta práctica, aos poucos e a modo de xogo ata que se converta nunha rutina diaria. Pero para iso o primeiro paso será consultalo cun especialista o cal marcará as pautas necesarias para adaptar o ritmo do deporte á idade e constitución física do neno, en relación ao seu crecemento.

En calquera caso os beneficios do running para os nenos son indubidables e motivalos cara ao deporte fará que se convertan en nenos moito máis saudables. Para iso, nada mellor que motivarlles mediante xogos, circuítos e pequenas carreiras, de forma que sexa máis fácil comezar a corrixirlles os posibles fallos que todo corredor comete ao principio do seu adestramento.

É fundamental que o neno mostre iniciativa cara á práctica do running, de forma que acuda aos adestramentos de forma regular e mellore a súa técnica. A participación en competicións especiais para nenos e unha rutina diaria serán o primeiro paso cara ao inicio da súa carreira como corredor.

Compartimos con todos vos, as imaxes da saída do pasado venres. Onde acudimos a Moeche os cursos de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria e desfrutamos dunha xornada moi entretida realizando actividade física con competición e convivencia con outros nenos/as.

 

Chegou o Nadal ao López Estrada

No CEIP Francisco López Estrada, estamos a celebrar xa o Nadal. E coa chegada destas datas tan sinaladas, decoramos o colexio entre todos os alumnos/as do centro educativo.

Na etapa de Educación Infantil, xa temos o noso Papa Noel xigante na entrada da aula e un mural personalizado dos alumnos/as. Ademáis ao longo do pasillo central, poñemos unha exposición de postais navideñas moi orixinais e personalizadas tamén por cada un dos nenos e nenas do centro.

Coa axuda da mestra de Relixión Católica, os alumnos/as, participaron na colocación do noso Belén e da árbore de Nadal.

 

 

Coordinación en idades temperás

Calquera acción: desprazarse, saltar, lanzar, virar, etc. para ser considerada eficaz, implica unhas esixencias en canto a coordinación e equilibrio na súa realización.

Ambos os elementos constitúense en factores intrínsecos do movemento, de tal maneira que non é posible unha execución conveniente adaptada ás demandas que expoñen a contorna e a propia actividade corporal, sen un adecuado desenvolvemento dos devanditos factores.

O traballo sobre coordinación e equilibrio realizarase a través das habilidades e destrezas básicas. Nos primeiros anos escolares, a mellora funcional do dominio corporal supón a adquisición de múltiples condutas motrices de carácter e a utilitario, lúdico ou expresivo, que son fundamentais para o desenvolvemento integral do alumnado.

Trátase de que adquiran o maior número de patróns posibles cos que poder construír novas opcións de movemento e desenvolver correctamente as capacidades motrices e as habilidades básicas.

Compartimos con unha das tarefas realizadas nas últimas sesións de Educación Física do CEIP Francisco López Estrada.

 

Saltamos, reptamos, e movémonos moito

No día de hoxe, estivemos a xogar nun circuíto moi entretido. Nel puidemos facer grandes saltos, reptar por túneles moi divertidos e ademáis coñecer o floorball mediante unha estación que requería de boa coordinación e axilidade. 

Compartimos con todos vos unhas imaxes da clase de Educación Física de 1º e 2º de Educación Primaria. 

 

 

Distribuir contido