O NOSO CENTROBIBLIOTECA ESCOLARCALENDARIO
A NOSA MASCOTALIGAZÓNS DE INTERESEIniciar sesión |
Responder ó comentarioAnónimo - Ven, 28/04/2017 - 14:29
A lectura é a chave prodixiosa da información, da cultura, do mundo da ficción, da fantasía. A importancia da lectura nos nenos baséase nos seus beneficios á hora de estudar e adquirir coñecementos. A colaboración dos pais é necesaria para impulsar o proceso de aprendizaxe. ¿Qué beneficios nos aporta? 1. Enriquece a relación adulto-neno Nesta relación máxica, neno-adulto-libro, o pai, a nai son os encargados de marabillar ao seu fillo co libro e de descubrirlle o mundo sorprendente que garda. Estes momentos de lectura son moi gratificantes, porque están, ademais, envolvidos en afectividade. 2. Familiariza ao neno cos textos - Afacéndolle ao obxecto: ao neno gústalle imitar aos seus pais. - Mostrándolle que os pequenos signos negros teñen un significado. - Facéndolle experimentar a permanencia da palabra escrita. Cando chegue ao colexio, a lectura pareceralle unha actividade necesaria e interesante. 3. Amplia e organiza o universo do neno Tanto as imaxes como os textos axudaranlle a: - Coñecer o mundo. - Coñecerse a si mesmo. - Dominar a contorna real. Os textos adiantaranlle, ademais, futuras experiencias. 4. Desenvolve as capacidades mentais do neno - Memoria. O neno poderá contar o conto que lle leu, seguindo as imaxes. - Linguaxe. A través da lectura oída, o pequeno ampliará o seu vocabulario e aprenderá frases cada vez máis complicadas. - Capacidade de abstracción. O neno establece a relación entre os obxectos que viu na realidade e a representación dos mesmos nas ilustracións. Pasa, en consecuencia, a un nivel de abstracción. - Imaxinación. A partir da imaxe e do texto, o neno comeza a construír a súa propia representación, a crear unha realidade na súa mente. Compartimos con vos este traballo que fixemos entre todo o alumnado do CEIP Francisco López Estrada, conmemorando o día do libro: 23 de abril de 2017. Esperamos que vos guste.
Responder |
Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013 |