Mapa Contaminación Visual Chapela

GALEGO

Como traballo no eido STEM dentro da materia CN o alumnado de º5 e 6º traballa a problemática da contaminación en diferentes eidos.

Este mapa amosa un traballo de campo feito polo devandito alumnado en materia de contaminación lumínica.

FINALIDAD

• Sensibiilizar ao alumnado sobre o exceso de luz que caracteriza a súa entorna máis inmediata.
  • Desenvolver a capacidade de investigar, coñecer e comprender a orixe da contaminación visual e a súa influencia no medio ambiente e nas persoas.
  • Tomar conciencia dda exposición a contaminación lúminica

PROCEDEMENTO
Análise do medio urbano  de Chapela (100 puntos de control) con instrumentos de medición ambiental baixo o seguiente procedemiento:

• Establecimento de 7 puntos de control de luz nunha folla de soporte por alumno/a.
  • Desplazamientos a cada punto individualmente o por parejas/grupos.
  • Etiquetado da zona: Lugar+Fecha+Hora
  • Fotografía da zona.
  • Análisis ambiental con un medidor de luz e medida do mesmo (10 segundo): APPs (Android/IOs) co dispositivo do alumnado/familias.
  • Realización de 2 entrevistas a persoas da zona por alumndo sobre a contaminación lumínica.
  • Creación dun mapa en Gmaps xeolocalizando os puntos de control e inserción del multimedia asociado (Imáxes)
  • Marca de color/localización dependiente de la media de ruido (escala de colores de - a + luz azul-verde-amarillo-laranja vermello)