Normalización

• warning: Parameter 2 to wijering_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

SAMAÍN 2015

Aquí vos ensinamos como facer una cabaza ben terrorífica.

Educación Infantil 3 anos

Educación Infantil 4 anos

Educación Infantil 5 anos

Recitando a Celso Emilio Ferreiro

A Coordinadora Galega de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística organizou un acto de homenaxe a Celso Emilio Ferreiro no centenario do seu nacemento. A actividade consistía nun recitado colectivo do poema Deitado fronte ao mar o mércores 12 de decembro ás 12:00 horas.

A continuación tedes as actividades feitas polo alumnado de 5º curso. Nun dos vídeos poderedes escoitalos recitar o poema na biblioteca.

No segundo dos vídeos tedes imaxes do momento en que recitaron o mesmo poema diante do resto de alumnado de primaria así coma diversas imaxes relacionadas con Celso Emilio Ferreiro; de fondo sona unha versión de Deitado fronte ao mar do grupo Dios ke te crew, a quenes lles agradecemos que nos cederan o tema.

10 anos do PRESTIGE

Durante a semana que se conmemorou o décimo aniversario do afundimento do PRestige (13-11-2012), os alumnos de Primaria, logo de ver un video resumo da catástrofe, traballaron diferentes aspectos relacionados co tema en cuestión: causas do afundimento, características do petroleiro, efectos na pesca, efectos na saúde, efectos nos animais, plataforma nunca mais, voluntarios...

Logo realizamos un mural onde plasmamos toda esta información. Actualmente estamos seguindo a evolución do xuizo que se está a celebrar na actualidade.

Deixovos o enlace do video resumo da catástrofe. http://www.youtube.com/watch?v=GtToyMQUWwg

MAGOSTO / SAMAÍN 2012

O vindeiro mércores 31 celebraremos no colexio o Samaín e o Magosto.

Aquí tedes os dípticos para que consultedes.

MAIOS 2012

O día 23 de maio en Infantil celebramos os Maios. Grazas á colaboración de todas as familias, xa pola mañá as aulas estaban cheas de flores para montar o maio. Aínda así, antes de empezar, os nenos e nenas, acompañados das súas mestras foron recoller fiuncho nos alrededores do colexio. De volta na escola empezamos a montar o maio: primeiro o fiuncho e logo as flores. Pasámolo moi ben e o maio adornou a entrada do edificio de infantil durante varios días.

A continuación podedes ver as fotos dese divertido día.

Festival das Letras Galegas 2012

O día 16 de maio celebramos o día das letras Galegas cun fantástico festival. Esperamos que vos gustara. Aquí están as fotos para que poidades recordar todos estas inolvidables actuacións.

Samaín 2011

Durante o mes de outubro no noso colexio tivemos levando a cabo actividades sobre a festa do Samaín.Ademais de aprender máis sobre esta festa, realizamos murais e participamos no concurso de murais organizado polo concello de Zas... e claro decoramos cabazas coa axuda das familias.