Recitando a Celso Emilio Ferreiro

A Coordinadora Galega de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística organizou un acto de homenaxe a Celso Emilio Ferreiro no centenario do seu nacemento. A actividade consistía nun recitado colectivo do poema Deitado fronte ao mar o mércores 12 de decembro ás 12:00 horas.

A continuación tedes as actividades feitas polo alumnado de 5º curso. Nun dos vídeos poderedes escoitalos recitar o poema na biblioteca.

No segundo dos vídeos tedes imaxes do momento en que recitaron o mesmo poema diante do resto de alumnado de primaria así coma diversas imaxes relacionadas con Celso Emilio Ferreiro; de fondo sona unha versión de Deitado fronte ao mar do grupo Dios ke te crew, a quenes lles agradecemos que nos cederan o tema.

page | by Dr. Radut