Programa de actividades conmemorativas

Poñemos á vosa disposición para descargar o programa de actividades conmemorativas do centenario (.pdf; 8KB) que terán lugar neste ano 2015.

Os actos comprenden un ciclo de conferencias que se iniciará o próximo 12 de febreiro coa charla da arquitecta Ana Domínguez Laíño, e que nas súas cinco citas tratará temas como a arquitectura, a pedagoxía, o contexto histórico do centro ou a relación entre a escola e o teatro.

Imaxe da cidade no momento de construción da escola, pertencente ao arquivo de Alberto Martí.

Imaxe da cidade no momento de construción da escola, pertencente ao arquivo Alberto Martí.

Ademais, xa está convocado o concurso de creación gráfica 'Visións sobre Labaca', que en colaboración coa Escola Técnica Superior de Arquitectura busca incentivar unha achega artística á nosa escola.

Por último, está prevista a realización de diversos proxectos educativos por parte da comunidade escolar que afondarán no contexto histórico do xurdimento da escola e na súa realidade educativa. Así, coa colaboración do Museo Pedagóxico de Galicia está prevista a recreación dunha aula da época nunha das aulas orixinais que se conserva no edificio histórico, e que se poderá visitar nos meses de abril e maio.

Con todo, seguimos traballando para celebrar como se merece unha data tan sinalada e esperamos poder sumar en breve máis actividades a este primeiro programa.