Novas Covid-19

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 CURSO 2021-2022

PUBLICACIÓN DO PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 DO NOSO CENTRO PARA O CURSO 2021-2022.

Poñemos a disposición de toda a comunidade educativa do Plan de Adaptación á situación COVID-19 do noso centro educativo para o presente curso 2021-2022.

É moi importante que leades con atención o documento e facer un esforzo por cumprilo para seguridade de toda a comunidade educativa.

Enlace á documentación:

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 DO CENTRO

PLAN DE CONTINXENCIA

Publicación do Plan de Continxencia sobre actuacións en caso de abrochos ou confinamentos para o curso 2020-2021.

ACCESO AO DOCUMENTO

ENQUISA AUTOAVALIACIÓN DE SINTOMATOLOXÍA DO COVID-19

Na seguinte táboa recollemos a avaliación diaria que deberán facer os pais/nais/titores legais ao alumnado antes do inicio da xornada escolar.

No caso de que o/a alumno/a teña polo menos un dos síntomas non se enviará  ao colexio e a súa familia contactará inmediatamente co centro de saúde de referencia do alumno/a e con algunha das persoas membros do equipo COVID.

Clica na imaxe para abrir a enquisa en formato pdf