LIBROS DE TEXTO

GRATUIDADE LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO

• ALUMNADO AFECTADO: e 2º de EP e 2º e 4º da ESO.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

• ALUMNADO AFECTADO: 3º, 4º, e 6º de EP e 1º e 3º da ESO.
  • OBRIGATORIO: Devolver os libros de texto e o material reutilizable adquirido coas axudas para libros de texto ou recibido do fondo solidario no curso 2015/16.

A falta de devolución será causa de exclusión.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR:

• ALUMNADO AFECTADO: alumnado matriculado en Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Educación Especial.

Para cada unha das modalidades:

• IMPRESOS: poderanse recoller na Conserxería, na Secretaría do centro ou no portal educativo a través do seguinte enlace: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/18988

• PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES: ata o 23 de xuño de 2016.

• ENTREGA DE SOLICITUDES: na Secretaría do centro no seguinte horario:

• Os luns, mércores e venres de 11:30 a 12:50 h

• Os martes e xoves de 11:30 a 12:20 h

• A situación familiar e a renda per cápita establecerase con data a 31 de decembro de 2014.