A NOSA VOZ

CEIP JOSÉ Mª LAGE - EDUCACIÓN PRIMARIA

A Revista "A Nosa Voz" publícase no centro dende hai moitos anos.

Este é o primeiro ano que se fai só en formato dixital, pois as novas tecnoloxías obrigan a avanzar e dar un paso adiante.

A coordinación da elaboración da revista lecouse a cabo dende o Equipo de Normalización Lingüística, coa colaboración e participación de todo o profesorado e alumnado do centro. A maquetación e publicación deste primeiro número dixital realizouna o Equipo TIC.

O traballo foi repartido por niveis e especialidades. Elaboráronse diferentes artigos sobre as distintas celebracións e conmemoracións como Samaín, Magosto, Estatuto de Autonomía, Nadal, Día da Lingua Materna, Día de Rosalía, Entroido, Día das Letras Galegas, II Xornada de Xogos Populares,..., e outras actividades como o intercambio de correspondencia co CEIP P. Albino Núñez de Ourense ou a participación en distintos concursos como Concurso e Marcapáxinas da Biblioteca Municipal, este ano adicado a Narciso Luaces.

Esperamos que vos guste!

PRIMEIRO CURSO

Os nenos e nenas de 1º de Primaria recibimos unha carta de Papá Noel.

Levamos unha sorpresa moi agradable cando, o mércores 17 de decembro, mentres estabamos na biblioteca, Fernando, o conserxe apareceu cunha carta para nós, recén chegada do Polo Norte.

Papá Noel enviounos un vídeo no que deixaba claro que nos observa alí onde esteamos e nos ten moi controlados, tanto na escola como na casa.

Deunos uns pequenos consellos e desexounos un BO NADAL!!

1º A e 1º B

SEGUNDO CURSO