Convivencia 18 - 19

DINAMIZACIÓN DA CONVIVENCIA 2018 - 2019

DINAMIZACIÓN DE CONVIVENCIA CURSO 18 -19

Premendo na imaxe accédese ao noso proxecto dinamizador de convivencia para este curso 2018-2019 no que, seguindo os tres eixos fundamentais (coidado do entorno, de si mesmo e das relacións), continuaremos con actividades xa iniciadas en cursos anteriores coma "A patrulla verde" ou "Xoves froita, venres bocadillo",  o PROGRAMA TEI EN infantil e primaria e XOGOS NO PATIO.

PODEMOS ACCEDER Á NOSA ÁS FOTOGRAFÍAS DAS ACTIVIDADES DE CONVIVENCIA DESTE CURSO PREMENDO AQUÍ

Nas entradas de abaixo podemos ver algunhas das actividades dinamizadores realizadas durante este curso.

Escola de familia

Mais información prema na imaxe Pódese reservar Play Room gratuito a través do correo electrónico da AMPA: anpaisaacperal@gmail.com

ENQUISA SOBRE CONVIVENCIA ESCOLAR

De acordo co establecido no Decreto 8/2015, do 8 de xaneiro, polo que se desenvolve a Lei 4/2011, do 30 de xuño, de convivencia e participación da comunidade educativa en materia de convivencia escolar, constituíuse o Consello para a Convivencia Escolar da Comunidade Autónoma de Galicia e aprobouse a Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2015-2020: educonvives.gal.

No marco desta Estratexia, o Eixe 1 está dedicado á diagnose e seguimento da convivencia escolar, realizouse en 2015 unha diagnose inicial que permitiu identificar os puntos fortes e febles na xestión da convivencia e na resolución de conflitos nos centros educativos, para a elaboración do plan de convivencia.

Transcorrido un período significativo, e ao obxecto de facer un seguimento do clima escolar da nosa comunidade e guiar as accións de mellora que cumpran, faise necesario repetir o proceso referido. A recollida de datos farase mediante unha ferramenta informática en liña, de xeito automatizado e totalmente anónimo. As familias que desexen participar teñen que cubrir unha enquisa CUN CÓDIGO QUE SE ENVIOU NUNHA CIRCULAR INFORMATIVA. Este código servirá tan só unha vez; se tivese algún problema con ela ou precisase unha nova pode poñerse en contacto coa dirección do centro.

Esta enquisa tamén vai destinada ao persoal do centro e ao alumnado de 5º e 6º de primaria.

Para acceder á enquisa:

Para as FAMILIAS: https://edu.xunta.es/convfamil

Para o PROFESORADO: https://edu.xunta.es/convdoce

Para o PERSOAL NON DOCENTE: https://edu.xunta.es/convpas

Para o ALUMNADO: https://edu.xunta.es/convobrig

A Cociña Económica da as grazas

Queremos trasmitir o agradecemento da Cociña Económica a toda a comunidade educativa, polos produtos de Antroido enviados por todos vós.

Nesta ocasión superáronse as expectativas de anos anteriores.

Unha oportunidade para o noso alumnado para aprender a compartir con quen o necesita.

As palabras das encargadas da recollida dos alimentos son un agasallo para os oidos de todos nós: NUNCA  FAIA O ISAAC PERAL!

CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ 2019

Cada 30 de xaneiro lembramos un pouquiño mais se cabe que a paz é traballo de tod@s

Este curso adicamos o noso esforzo a reflexionar sobre o noso día a día e como podemos conseguir PAZ na nosa convivencia.

Máis información premendo na imaxe

Comenzamos a coñecernos

OO DÍA DO ENCONTRO ENTRE AMIG@S ESPECIAIS

Estamos impacientes por saber quen é ese amigo ou amiga especial.

Viñeron as familias. Pasamolo moi ben.

BAILE ENTRE AMIGOS

Bailar axuda a divertirnos e coñecernos.Fixemos un baile moi chulo!

RECURSOS PARA O DÍA DA PAZ

GANDHI A PAZ NO MUNDO

Premendo na imaxe accédese á unha páxina informativa con recursos e actividades sobre a PAZ.

O PROGRAMA TEI EN INFANTIL

FACENDO COUSA XUNT@S

O programa TEI facilita o proceso de integración do alumnado no momento de incorporación ao colexio , determina un referente (titor/a) que favoreza o autoconcepto e a autoestima do alumnado novo , e  reduce o nivel de inseguridade que provoca espazos descoñecidos

XOGAR

ACOMPAÑAR

AXUDAR

ESCOITAR

TAMÉN APRENDEMOS O QUE NOS FAI DANO

MAIS DIVERTIDO FACELO CON OUTR@

QUE FACELO DE XEITO INDIVIDUAL

APRÉNDESE DE XEITO DIFERENTE:

CO CORAZÓN

UNHA COMUNIDADE EDUCATIVA COHEXIONADA FRONTE AO ACOSO ESCOLAR:

TOLERANCIA CERO COMO SINAL DE IDENTIDADE DO NOSO COLE!

Para coñecernos, fixemos un baile . Bailamos xuntos , as parellas de ami@s amig@s.Podes vernos nos ensaios.

recursos para traballar

ESCOLA DE PAIS E NAIS

INICIAMOS A NOSA ESCOLA DE PAIS E NAIS

O mércores, día 12 de decembro de 4 a 6 h da tarde, terá lugar no noso centro a conferencia "CONVIVIR CO TDAH". Abrimos así un ciclo de conferenciase que formarán parte da Escola de Pais e Nais organizada polo Departamento de Orientación do centro e pola ANPA.

Animamos ás familias a que acudan, xa que pensamos que será de gran interese para a toda a comunidade educativa.

PROXECTOS ERASMUS+

O noso centro participa en dous proxectos Erasmus+ organizados polo CFR de Ferrol

Estes proxectos son:

Imagenes gif animadas flechas - Imagui: relacionado coa  identidade cultural.

: enfocado á inclusión e á convivencia.

Para ampliar a noticia premer nas imaxes