Venres, 6 de marzo. O alumnado de 5º curso de Primaria participou nun encontro literario na biblioteca co escritor ANTONIO GARCÍA TEIJEIRO,que atesoura no seu haber 25 anos escribindo poesía infantil.
Durante o trimestre, os alumnos leron, comentaron e ilustraron nas aulas poemas do libro "UN RATO DÍXOLLE Á LÚA": unha antoloxía poética, -a cargo de Fran Alonso-. Algo así como "a caixa dos tesouros de García Teijeiro. Dentro dela gárdase a esencia dos seus versos".
Clic nas imaxes para poder ler
O escritor empezou dicíndolles: "Tedes a sorte de ter vida literaria". E para continuar fíxolles unha proposta poética: el lería un poema e os nenos e nenas adiviñarían a última palabra de cada verso. Cen por cento de participación e acertos!
Continuou cos poemas "No río bailan os peixes" e "Non lle digas nada á lúa", arrincando aplausos totalmente espontáneos.
E mesmo quedaron pensativos e absortos ao recitarlles un poema do libro "Petando nas portas de Dylan".
Nova proposta para o segundo exercicio: pensar na palabra que máis lle gustaba a cada un. Participación asegurada!!!
Foron saíndo: aloumiño, ledicia, auga, Galicia, agarimo...
"E seredes quen de acertar a que máis me gusta a min?", -preguntou Antonio-.
De novo foilles arrincando unha palabra a cada un, e sen repetir!, -de falar se trataba-. Mais esta vez non o lograron. De entre todas as palabras a que máis lle gusta a Antonio García Teijeiro é:.
Deixounos sen "palabras", e tivo que explicar:
.
E como non hai dous sen tres, a terceira proposta consistíu en que un neno e unha nena fixeran un debuxo na pizarra.
Raudos e veloces alí apareceron un morcego e un libro.
Fai clic para ler
Con esas palabras, e a creatividade de nenos e autor, déronlle forma a un poema.
E chegou o turno de preguntas.
O escritor saciou a súa curiosidade, e así enteráronse de que Antonio García Teijeiro é un gran amante da música; que cando empezou a escribir poesía notou que lle faltaba a lectura, as "palabras". As cancións de PACO IBÁÑEZ axudáronlle a iniciarse na poesía. E con emoción díxolles: "Gustaríame que alguén me quixese polo que escribo, igual que eu escribo para nenos porque lles quero".