Nadal 2012

A  COMUNIDADE  EDUCATIVA  DO  CEIP  ISAAC  PERAL  DESÉXALLES  FELICES  FESTAS

Para descargar as imaxes da presentación e outras fotografías de grupos premer na imaxe

AS  NOSAS  PANXOLIÑAS

Estas son as panxoliñas que o noso alumnado practicou coas súas profes ou coa profe de música Mª Carmen.

Aquí están os nosos pequenos nenos e nenas cantores...

De especial mención é a panxoliña de 4º de primaria que se presentou ao concurso da radio "Bos días Javi Nieves" e quedou no segundo lugar.

Noraboa ao alumnado e a profe de música.

Descargar letra da panxoliña

LIBROS PARA NADAL
         Estes e outros libros sobre o Nadal poderás atopalos na nosa Biblioteca

Premendo na imaxe  poderás saber todos os libros de Nadal que hai na nosa biblioteca

GUÍA DE LECTURA NADAL 2012

Esta é a nosa selección de libros recomendados para este Nadal, ao fío do noso proxecto de biblioteca

ASÍ FELICITA O NADAL O NOSO ALUMNADO

Nesta presentación podemos atopar unha selección de postais de Nadal realizadas polo noso alumnado. Elixiuse unha postal por clase e unha por ciclo. Premede na presentación e poderedes ver as postais.

O  APALPADOR  CHEGA  AO ISAAC  PERAL

O Apalpador é un home que vive nas montañas de Lugo, ocupado durante todo o ano en facer carbón. Come froitos silvestre e porcos bravos que caza no monte. Viste un traxe vello e cheo de remendos, e unha boina. Fuma en pipa e ten barba.
Todos os 24 de decembro baixa das montañas para visitar aos nenos e nenas galegas. Cando están durmidos tócalles a barriga para ver se están fartos ou teñen fame. Se están fartos di: “así, así esteas todo o ano”- e déixalles unha presa de castañas. Se teñen fame non di nada, pero déixalle castañas igual. Pode deixar algún presente máis, pero sempre feito por el.

Se queredes máis información, contos e xogos sobre o Apalpador premer na imaxe.

Pois ben, o mércores chegou o Apalpador e os seus trasnos ao noso cole.

Aquí tedes as imaxes.

Agradecemos á Fundaçom Artábria a súa colaboración na recuperación da figura do Apalpador e que fixo posible a realización destas actividades.

Premendo no Apalpador accédese ás imaxes

XA VEÑEN OS REIS

E para rematar a celebración do Nadal no noso cole, aquí tedes o máis esperado polos nosos nenos e nenas:

"A VISITA DOS REIS MAGOS"

Sorrisos, ledicia, nervios e mesmo bágoas asomaban nas cariñas dos nosos "peques". Disfrutade vendo as imaxes!

OS REIS MAGOS NO ISAAC PERAL - NADAL 2012

Premendo na imaxe accédese ás fotos

onde se poden descargar

Estaremos de vacacións dende o venres 21 de decembro ata o luns 7 de xaneiro ámbolos dous incluisive.

As clases comezarán o martes 8 de xaneiro no horario habitual