COMEZO DO CURSO 2020 - 2021 | |||||
DATAS DE COMEZO DAS CLASES | |||||
- Día 9 de setembro: Comezo das clases para 4º Infantil, 5º Infantil , 1º, 2º e 3º de E. Primaria. - Día 10 de setembro: Comezo das clases para 6º Infantil e 4º, 5º e 6º de E. Primaria. TODO O ALUMNADO DE E. PRIMARIA DEBERÁ ACUDIR AO CENTRO CON MÁSCARA. ADEMAIS DEBERÁ TRAER OUTRA MÁSCARA DE REPOSTO NUNHA BOLSA OU ESTOXO. AS DÚAS MÁSCARAS TEÑEN QUE TRAER O NOME DO NENO/A. O horario deses días será o habitual de 9 a 14 horas (agás 4º de E. Infantil que estará co período de adaptación) tendo en conta as seguintes consideracións especias relativas á organización deste curso escolar no que:
Alumnado de E. Primaria: entrará só no centro entre as 8:50 e as 9:10 h. As familias non poderán acceder ao recinto escolar, agás o alumnado de 1º de primaria que, o primeiro día de clase, poderá ser acompañado á entrada principal por un só adulto. Alumnado de E. infantil: Entrará no centro, acompañado dun só familiar entre as 9:00 e as 9:20 h.
Nas seguintes imaxes recóllese unha síntese destas entradas e saídas por cursos, así como as portas utilizadas. Premendo nas imaxes poden verse máis grandes. POLA SEGURIDADE DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA PEDIMOS A TODAS AS FAMILIAS QUE RESPECTEN ESTES HORARIOS DE ENTRADAS E SAÍDAS. A PUNTUALIDADE DE TODOS XOGA UN PAPEL IMPORTANTE NESTA SITUACIÓN. |
|||||
SERVIZO COMEDOR 2020 - 2021 | |||||
Unha vez rematado o prazo inicial (4 de setembro) de presentación de solicitudes do servizo do comedor e dado que temos que organizalo tendo en conta o número exacto de comensais FIXOS, tanto de almorzo como de xantar, ESTÁBLECESE COMA DATA LÍMITE PARA APUNTARSE A ESTE SERVIZO O DÍA 10 DE SETEMBRO. AS SOLICITUDES DEBERÁN ENVIALAS POR CORREO ELECTRÓNICO AO CENTRO. Dada a imposibilidade da organización do comedor para o día 10 de setembro, NON HABERÁ SERVIZO DE ALMORZO NIN DE XANTAR ATA O DÍA 14 DE SETEMBRO. Lembramos as características da prestación desde servizo durante este curso escolar: |
|||||
Para poder prestar este servizo e manter unhas condicións básicas de sanidade, tomaranse, entre outras, as seguintes medidas:
Nos documentos que se adxuntan poden atopar o PROTOCOLO DO SERVIZO DO COMEDOR e a FICHA DE INSCRIPCIÓN.
DATA LÍMITE DA INSCRIPCIÓN: DÍA 10 DE SETEMBRO
PROCEDEMENTO: ENVIAR POR CORREO ELECTRÓNICO DO CENTRO:
isaacperalferrol@gmail.com
|
|||||
ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES | |||||
Dada a situación específica deste curso, non haberá actividades extraescolares, polo menos ata o mes de xaneiro, onde se valorará a situación. Tampouco haberá ludoteca (tempo de espera). |
|||||
OFICINA DO CENTRO | |||||
Para acudir á oficina do centro deberán pedir cita previa. Non se permite no horario das entradas e saídas do centro ou no tempo de recreo a entrada das familias no centro. Calquera consulta poden facela vía correo electrónico ou telefónica. Teléfonos de contacto: 881 93 02 10/18 Consultas ou comunicacións específicas relacionada coa situación do COVID-19: 881 93 02 11 - 621 30 43 21 |
|||||