Toda conduta mantense ou desaparece según as consecuencias que se obteña de ela. Ignorar ao neno cando fai algo, esteremos favorecendo que o nene deixe de comportarse deste xeito. Pola contra se reforzamos por medio da nosa atención , loubanzas , palabras de ánimo ou carantoñas, PERO TAMÉN RIFANDO CON ÉL, CASTIGANDO, DESESPERÁNDONOS COA SÚA ACTITUDE , CONSEGUIREMOS QUE O NENO MANTEÑA A CONDUTA E A REALICE CON MÁIS FRECUENCIA. | |||||||||
p rema nas imaxes para aceder ao recurso |
|||||||||
PODES ATOPAR RECURSOS PARA TRABALLAR CON NENOS E NENAS CON PROBLEMAS DE CONDUTA NESTA PÁXINA |
|||||||||
Termómetro emocional Diferentes formas de traballar. cos pequen@s aconsellase traballar coas emocións. Para os mais pequenos sería ideal comezar polas emocións, sabendo que perto do vermello preciso voltar a calmaPara nenos maiores, o entrenamento consiste en situar un determinado conflito no termómetro emocional, é dicir que tipo de conflitos fan que me achegue a cor vermella e como poido facer para reconducir a miña conducta se sucede.
|
Roleplaying con Monicreques
Propoñemos situacións reais adaptados a cada nivel e vemos diferentes alternativas de solucións de conflictos, de respostar ante unha crítica, aprender a recoñecer o tipos de críticas e de respostar de maneira adecuada…É tamén unha maneira de entrenamento.
|
Caixa da calma Pódese elaborar incluindo materiais que resulten tranquilizadores, ben para a aula facendo un " recuncho relax"ou para un nen@ concret@ con dificultades conductuais. Neste caso poñeriamos as cousas que ao neno ou nena mais lle agradara e relaxara.
|
Yoga para nenos “EDUYOGA”
Pódese xogar en pequeno grupo ou proxectar na pantalla na aula una vez escaneado as imaxes.
|
Caixa/Bote da felicidade
Cada día ecribe os momentos mais felices, pon o papel nun bote ou caixa. De cada certo tempo, por exemplo o mes, ir collendo e ler eses papeliños. Descubriremos que a vida está chea de momentos felices que merece a pena lembrar e vivir
|
|||||
Ruleta de resolución de conflictos
A través das imaxes se lles propoñen varias estratexias de resolver un conflicto. A súa utilización sirve de entrenamento para que despois os rapaces e rapazas xerenen diferentes alternativas de respostas. Trátase de ampliar o seu habanico. |
|||||||||
Técnicas de respiración Practicar cos nenos diferentes técnicas de respiracións que axuden a relaxación. Acompañar de imaxes das mesmas. Establecer unha rutina de aula para as mesmas.Un exemplo temolo no video
|
|||||||||
Patios e parques dinámicos
|
Bote das emocións para resolución de conflitos |
A caixa dos sorrisos
|
|||||||
|
|||||||||
Pasos para a resolución de conflictos |
Resolver conflitos en seis pasos
|
Técnica da tortuga
|
Taller de resolución de conflitos |
||||||
TEORÍA |
|||||||||
|
Problemas de Conducta en infantil
|
Cómo aprenden as condutas e como modificalas
|
Disciplina positiva
|
||||||
|
|||||||||
Botellas da calma
|
Guía para mestres con alumnado con problemas de conduta |
Mindfunless |
Recuncho da calma
|
||||||
TRABALLAR AS RABIETAS CON CONTOS | |||||||||
VAIA RABIETA |
AUTOESTIMA: O PUNTO |
||||||||
XOGOS |
|||||||||
Habilidades para facer fronte ao estrés
|
Evitar problemas |
Vocabulario das emocións e valores
|
|||||||
Ensinar a pensar |
|||||||||
Filosofía visual para nenos |
|||||||||
TRABALLAR AS EMOCIÓNS |
|||||||||
Traballar as rabietas segun Montessori | IRA | TÉCNICA DO VOLCÁN | |||||||
Cancións para traballar as emocións | |||||||||
MAIS RECURSOS NAS PÁXINAS WEB | |||||||||