XVI CERTAME POESÍA E IMAXE

Un ano máis, a Coordinadora de Equipas de Normalización Lingüística do Concello de Ferrol invitounos a participar no XVI Certame Poesía e Imaxe. Nós coma ven sendo habitual, participamos moi animados  nesta cita coa poesía, aportando varios traballos que ilustraban con imaxinación e creatividade, poemas de diferentes temáticas. De feito, algúns dos  nosos traballos tiveron a súa recompensa; pois cinco alumnas do noso colexio gañaron un premio neste certame.

Velaí mostramos os traballos gañadores.

Carla Acción Teijeiro e Luna Nogueira Basoa de 5º A

Lidia Paz Prieto, Violeta Rodríguez Bouza e Sofía González Bedoya de 4º B.

Se queredes ver máis fotos do acto de entrega de premios, ademais dunha exposición dos outros traballos presentados polo cole; premede na imaxe de abaixo.

Premendo en reproducir escoitaremos a emisión da nosa radio, Radio Chalana, onde as nosas alumnas dan a súa opinión sobre este concurso.