CONSUM-ILLAS: COM-VIVO+

Neste curso escolar queremos potenciar o consumo responsable cun proxecto de traballo que chamamos:

COSUM-ILLAS

CON - VIVO +

No noso centro participamos en diferentes proxectos

FONDO LIBROS DE TEXTO DEFINITIVO

LISTAXE DEFINITIVA

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016/17

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

DATA ENTREGA DE LIBROS: Os libros de texto entregaranse os días 5 e 6 de setembro nas respectivas aulas de 10:00 a 12:00

LISTAXE DEFINITIVA DE EXCLUÍDOS

FONDO LIBROS PROVISIONAIS 2016

LISTAXE PROVISIONAL

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016/ 17

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUÍDOS

AXUDAS FONDO DE LIBROS

O próximo 4 de xullo a Consellería realizará un corte se servizo na nosa web, polo tanto non será posible a publicación dos listados de admitidos no fondo de libros ata que se reanude o servizo.

MIÑOCAS 2016

INICIO DAS CLASES DO CURSO 2016/17

No próximo curso escolar 2016/17 as clases comenzarán o 12 de setembro para educación infantil e primaria.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO, AXUDAS ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

A orde 27 de abril de 2016, publicada no DOG do 16 de maio, regula a participación no fondo solidario de libros de texto e convoca axudas para a súa adquisición e para material escolar destinadas ao alumnadao de educación primaria, secundaria e educación especial.

O prazo se presentación será dende o día 18 de maio ao 23 de xuño.

Máis información no arquivo adxunto.

O alumnado de 6º de primaria debe presentar a solicitude no centro de secundaria. Na web do IES Alexandre Bóveda tendes máis información.

IES Alexandre Bóveda