Magosto 2017

O pasado venres 10 de Novembro celebramos o Magosto no Illas Cíes.

Aquí tedes algúns momentos da festa.

Veredes os vosos cativos comendo castañas e xogando a xogos tradicionais (carreira de sacos, o pañuelo, o comecastañas, a lanzar a castaña,...)

Un saúdo

Samain no cole

O dia 31 de outubro celebramos no cole o Samain.

Os rapaces de 5º, decoraron a cortiza. Nenos de tódalas aulas aportaron cabazas decoradas de xeito moi orixinal, e fixeronse diversos talleres, xa sexa de cociña creativa, de elaboracion de pinturas, pulseiras ou esquieletos con bastoncillos.

E como non podía faltar... as MERENDOLAS :)  e as festas clase a clase.

No seguinte enlace tedes un video resumo do que se fixo nesta festa galega.

Video da festa.

3º Premio Proxecta de Innovacion Educativa

O noso centro foi agasallado co Terceiro Premio Proxecta de Innovación Educativa, tal e como podedes ver no seguinte enlace: https://www.xunta.gal/notas-de-prensa/-/nova/24778/roman-rodriguez-salienta-poder-educacion-para-acadar-mellores-oportunidades

Esto foi posible grazas a implicación de toda a comunidade educativa (alumnado, profesorado e familia) ao realizar as distintas tarefas sobre o eixo vertebrador como foron: a decoración das porta, a limpeza do rio, o herbolario, pintar os cantos rodados, etc.

Un saudo e o mais importante...

MOITíSIMAS FELICIDADES!!

INICIO DE CURSO 2017/18

CURSO 2017/18

CEIP ILLAS CIES

No noso centro participamos en diferentes proxectos

Gañadores do premio aos proxectos de innovación educativa sobre consumo responsable Galicóns-net, na categoría de educación infantil e primaria, co noso proxecto: Consum-illas: Con - vivo+. ( DOG 14 de novembro 2016).

MIÑOCAS 2017

MIÑOCAS 2016

A NOSA HISTORIA

PREMIO AOS MELLORES PROXECTOS

O CEIP ILLAS CÍES recibiu o terceiro premio aos mellores proxectos do programa Froita Escolar dentro do Plan Proxecta do curso 2012/13 co proxecto "Froitas para o Corazón". Felicitacións a todos!!