AVISO IMPORTANTE
Estimadas familias, poñemos á vosa disposición información actualizada en relación ás medidas adoptadas ante o coronavirus. Para recibir avisos e notificacións do colexio debes instalar abalarMóbil.

Publicación cualificacións 2º trimestre - > É preciso que teñades instalado abalarMóbil para recibir as notas. + Info

>>> ACCEDER A INFORMACIÓN ACTUALIZADA <<<

ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO
>>> Actividades para o alumnado <<<
Estamos á vosa disposición para calquer cousa no correo: ceip.igrexa.calo@edu.xunta.es

Do 1 ao 20 de marzo: proceso de admisión de alumnado.

Amplíase provisionalmente o prazo de presentación telemática e presencial de solicitudes de admisión que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes

Información do PROCESO DE ADMISIÓN e FORMULARIOS.

VER CADRO DO PROCESO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA

Rutas

Rutas de Transporte.

PARADAS RUTA 1: Galanas, Reborido , Milladoiro, Carballal

PARADAS RUTA 2 : Casa da Pradera, Vilar de Calo II, Vilar de Calo I, A Pereira,Solláns, Mazas,San Domingo, A Xesta,Folgueiras.

PARADAS RUTA 3: Cascandelo, Raíces, Pedreira,Osebe,Casalonga, Ameneiro, Texexe.

PARADAS RUTA 4: Socastro, Mouromorto, Cantoña, Bustelo.

PARADAS RUTA 5: Francos, Vilar de Francos, Bascuas, Veitureira, A Grela Lampai, A Silva Lampai, Vilar do Bispo, Mosteiro, Regoufe I, Loureiro, Regoufe II, Espasande, Cornide, Seixos, Luou, Bustelo.