LIGAZÓNS

Actividades Complementarias

Xincana pola Igualdade no colexio de Calo

O martes 19 de novembro, ao abeiro da axuda concedida á ANPA a Rabadela por parte da Secretaría Xeral de Igualdade, da Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, vaise celebrar no noso centro unha Xincana pola Igualdade, na que participará o alumnado de 3º a 6º de Primaria.

Xincana pola Igualdade en Calo

Fútbol Gaélico

FÚTBOL GAÉLICO

O pasado martes 14 de maio, tivemos a sorte de contar coa visita de Marcos, Adrián e Daniel, tres xogadores do equipo de fútbol gaélico Os Irmandiños da Estrada. Esta sesión de iniciación foi organizada por Jerry Holmes entrenador deste equipo.

Explicáronnos a orixe do deporte e a situación na actualidade, trouxeron camisetas de diferentes equipos e todo o material necesario para empezar a practicar. Por equipos organizéronse as primeiras tomas de contacto e ao final xogaron un partidiño.

Miotísimas grazas a Jerry, Marcos, Adrián e Daniel pola súa amabilidade, adicación e paciencia. Ata outra!!!

CELEBRAMOS A PAZ. BAIXO O MESMO SOL

Aqui tendes o video do día da PAZ. Bailamos baixo o mesmo sol.

INFANTIL DISFRAZASE EN SAMAÍN

Aquí están as fotos do Samaín dos nenos/as de Infantil e primaria: pincha no enlace e mira que fermosos estabamos todos.

CABAZAS NO SAMAÍN

Amosamos os expléndidos traballos feitos polo alumnado o día do samaín.

Aquí tes as imaxes:

CELEBRAMOS O SAMAÍN: INFANTIL DECORA O CENTRO

Os nenos decoran o centro cos seus traballos

COMO TE SENTES?

CELEBRACIÓN DO MAGOSTO

O luns, 10 de novembro, véspera do San Martiño; celebraremos o magosto .

As familias que o desexen poderán visitar a primeira hora da mañá a exposición de manualidades , receitas e obxectos antigos aportados polos nenos e nenas do centro.

O magosto,farase para o alumnado despois do recreo.

Agradecemos a xenerosidade de todos aqueles que cederon para a exposición obxectos  que acercan aos nenos e nenas ao día a día da vida dos seus avós e antepasados.

Celebración do día da Paz

Aproveitando o bo tempo,celebramos a nosa aposta pola PAZ nun acto conxunto de todo o alumnado do centro

PAZ2014

Ver o resto das fotos en Galerías