Proceso de ADMISIÓN: aberto o plazo de solicitude de admisión para o curso 2021-2022

Aberto o prazo do 1 ao 22 de MARZO
No centro etenderémola/o en horario de
9:30 a 13:30 horas

SOLICITUDE DE ADMISIÓN:

A) Na aplicación de admisión de alumnado:

No enderezo: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

• Cubrindo a solicitude na aplicación e entregandoa no centro asinada.
  • Cubrindo a solicitude na aplicación e entregandoa en Sede Electrónica.

B) No centro entregando o formulario de solicitude cuberto.

ANEXO II - SOLICITUDE DE ADMISIÓN (Galego)

ANEXO II - SOLICITUDE DE ADMISIÓN (Castelán)

A SOLICITUDE DEBE VIR ASINADA POR ÁMBOLOS PROXENITORES (TAMÉN EN CASO DE DIVORCIO OU SEPARACIÓN).

Debe presentar a seguinte documentación xunto co formulario de solicitude:

• Presentar DNI dos proxenitores ou titores/as e do neno/a (se o ten) e Libro de familia
  • Se é unha praza para alumnado de NEAE, achegarase documentación.

IMPORTANTE: A documentación que se presente en calquera trámite do procedemento deberá ser copia cotexada ou traer o orixinal.

NOTA INFORMATIVA ÁS FAMILIAS

En cumprimento da normativa do proceso de admisión, informamos a tódalas familias:

1º.- Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. O incumprimento desta norma determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º-. O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º.- O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

4º.- O criterio específico establecido polo centro para o baremo é "solicitar en primeiro lugar un centro de ensino público" (Aprobado en Consello Escolar o 19 de marzo do 2013)

Información complementaria:

- Zonas de Influencia do CEIP A Igrexa Calo: Mapa - Lugares

- Transporte / Paradas CEIP A Igrexa calo: Rutas

- Normativa proceso de admisión.

- Letras desempate de ser preciso.

- VACANTES no CEIP A IGREXA-CALO para o curso 2021-2022