Clausura do XOGO DA SERPE 2017 - 2018

CLAUSURA DO "XOGO DA SERPE"  2017 - 2018

ACTIVIDADES EN PORTO DO MOLLE (NIGRÄN)

Como remate do "XOGO DA SERPE" que o alumnado, os pais e as nais e o profesorado do CEIP Humberto Juanes levou a cabo nas últimas datas, realizouse unha saída de TODO O CENTRO a Porto do Molle.  Andando, en bicicleta ou en autobús (os máis pequenos), o noso alumnado  disfrutou dunha mañá de convivencia lúdica e deportiva con diversos xogos e actividades (sendeirismo, circuito de habilidades en bicicleta, circuito de Karts da D.G.T. e, como acto central das diversas actividades, a chegada ata Porto do Molle do Helicóptero de Salvamento Marítimo da Xunta "PESCA  1"  todo elo coa inestimable axuda, como sempre, da POLICÍA LOCAL DE NIGRÁN.

VER AS FOTOGRAFÍAS

Tamén é de agradecer a presenza de dous ex alumnos do Centro, Magin e Iago, nas actividades realizando acrobacias en patinete.