XOVES 3 DE DECEMBRO DÍA DA DISCAPACIDADE

Como  ben  saberedes  o  pasado  día  3  de  decembro  conmemorouse  o  " DÍA INTERNACIONAL  DAS  PERSOAS  CON  DISCAPACIDADE"  como un xeito  de "visibilizar"  a  todos  aqueles  e  aquelas  que  por  diversas  causas  se  atopan  con  dificultades  físicas  ou  psíquicas na súa  vida  cotiá, e  de  facernos  reflexionar  nos  seus  atrancos  diarios,  que  tamén son  ou  poideran  ser  os  nosos  ou  das  nosas  familias, para ser quen  de  eliminalos  ou facelos  "máis  levadeiros".

Dende  o  Colexio  Público  "Humberto  Juanes", que  este  curso  e  o  vindeiro  adica  unha  especial  atención  ao  tema  da  "DIVERSIDADE"  atendendo a  diversos  ámbitos e,  especialmente,  nos centrodos na  "DISCAPACIDADE" de  calquera  tipo,  decidimos  dar  este  ano  maior  importancia  a  esta  data  de  varios  xeitos:

- DECORANDO  O  COLEXIO  E  TRABALLANDO A  TEMÁTICA  CO  ALUMNADO  NAS  AULAS

- ELABORANDO,  POR  NIVEIS,  LEMAS  ALUSIVOS  Á  "DIVERSIDADE"

- PARTICIPANDO  XUNTO  CON  OUTROS  "COLES"  DA  ZONA  NUN  "PLENO  INFANTIL"  CELEBRADO  NO  CONCELLO  CO  TEMA  DE  FONDO  DA  "DISCAPACIDADE"

__________________________________________________________________________________

- FACENDO  UN  " FLASH MOB "  CON TODO  O  ALUMNADO  E  PROFESORADO  DO  COLEXIO -

( E COA COLABOURA DO CENTRO  DE  EDUCACIÓN ESPECIAL "JUAN  MARÍA"  DE  NIGRÁN)

- TRAENDO  PARA  A  OCASIÓN  A   XOGADORES  DE  BALONCESTO DO  AMFIV ...

O  AMFIV  NO  NOSO  "COLE"

... UN  AUTÉNTICO  LUXO PARA  NÓS  E  POLO  QUE  LLE  ESTAMOS  MOI  AGRADECIDOS  AOS  XOGADORES  DO CLUBE AMFIV  POLA  SÚA  PARTICIPACIÓN  DESINTERESADA  E  A  SIMPATÍA  QUE  TIVERON  COS  NENOS  E  NENAS,  E  Á  "PROFE"  CRISTINA  POR  ORGANIZAR  ESTA  ACTIVIDADE  NO  CENTRO).

VER  FOTOS  E  VIDEOS

A  ACTIVIDADE TIÑA  COMO  FIN  PARTICIPAR   CON  ELES  NUN  "PARTIDIÑO"  DE  BALONCESTO  EN  CADEIRA  DE RODAS  E  LANZAMENTOS  A  CANASTA  E  VER  O  DEPORTE  TAMÉN  DENDE  OUTRA  PERSPECTIVA.   FOI  TODA  UNHA  EXPERIENCIA  PARA  OS  NENOS  E  NENAS  DE  CUARTO

(NA  ACTIVIDADE  SOMENTES  PARTICIPOU  ALUMNADO  DE  CUARTO POR  CUESTIÓNS  ORGANIZATIVAS  E  DE  ESPAZO)

(  EN  VINDEIRAS  DATAS  ENTARÁN  Á  VOSA  DISPOSICIÓN  MÁIS  FOTOS  E  VIDEOS  DESTAS  ACTIVIDADES )