novas

Visita de Ledicia Costas

Como remate ao noso club de lectura do primeiro trimestre do curso 2014-2015 tivemos o pracer de contar coa presencia de Ledicia Costas , autora do libro "Escarlatina a cociñeira defunta".

Podes ver imaxes deste evento no blogue da biblioteca.

inauguración da biblioteca

O VINDEIRO 27 DE ABRIL DE 2011 INAUGURARASE A NOVA BIBLIOTECA DO CEIP DE AGUIÑO, SITUADA AGORA NA PLANTA BAIXA DO CENTRO.

ESE DIA TEMOS PREVISTO REALIZAR DISTINTAS ACTIVIDADES ORGANIZADAS EN DUAS SESIÓNS. A PRIMEIRA DELAS ESTARÁ ADICADA AO ALUMNADO DE INFANTIL E 1º CICLO DE PRIMARIA ONDE AGARDAMOS A VISITA DA NOSA MASCOTA, A RATA HONORATA, QUE NOS CONTARÁ ALGUN DOS SEUS CONTOS PREFERIDOS.

PARA OS NENOS DE 2º E 3º CICLO, ESTÁ PREVISTA A VISITA DO ESCRITOR E EX-ALUMNO DESTE CENTRO, UNAI GONZALEZ, QUE LERÁ PARA NOS ALGUN DOS SEUS RELATOS.

AO REMATAR AS SESIÓNS TODO O ALUMNADO LEVARÁ UN AUTOCOLANTE CONMEMORATIVO DO DÍA ASÍ COMO UN PEQUENO AGASALLO.