Actividades extraescolares

As actividades extraescolares son aquelas que se realizan fora do horario escolar.

No Ceip Heroinas de Salvora temos actividades extraescolares desenvolvidas pola Anpa (ver no apartado ANPA) e outras que oferta o propio centro.

Dende o Ceip Heroinas de Salvora ofértase o servizo de  biblioteca os luns, mércores e xoves de 16 a 18h. Nela o alumnado do centro pode realizar tarefas de estudo, consulta de fondos,acceso á internet,  empréstito de fondos,...

Se eres exalumno/a ou nai/pai dalgún alumno/a actual do centro tamén podes utilizar este servizo de biblioteca. Tan só deberás facerte socio/a da mesma.

Trimestralmente o equipo de biblioteca do Ceip Heroinas de Salvora organiza nas tardes dos luns ,de 16 a 17h, clubs de lectura con parte do seu alumnado.