ACTIVIDADES DE TODO O CENTRO

BENVIDOS A TODO/AS AO CURSO 2019-20

Damos a benvida a toda a comunidade educativa a este novo curso 2019-20

A continuación ligazón para acceder á Circular Informativa coa información e Organigrama do Centro para este curso.

POEMAS DE ROSALÍA

Conmemoración da  obra "Cantares Gallegos" de Rosalía de Castro polos alumn@s de 5º de Primaria

Abrir libro de poemas

DIA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

DÍA DAS BIBLIOTECAS

ESCOLARESRisa (pincha no emoticon)

30 DE XANEIRO: DÍA DA PAZ

30 DE XANEIRO: DÍA DA PAZ (PINCHA PAZ)

ENTROIDO 2009

le="width:426px;text-align:left;">

PARQUE MÓBIL DA DXT

O PARQUE MÓBIL DA DIRECCIÓN XERAL DE TRÁFICO ESTÁ DURANTE UNHA SEMANA NO NOSO COLEXIO CO FIN DE ACHEGAR AOS NENOS/AS, A IMPORTANCIA QUE TEN O RESPETAR AS NORMAS DE SEGURIDADE VIARIA.

CONCERTO DIDÁCTICO -SAXOFÓNS-

OS NENOS/AS DE 2º E 3º CICLO DE ED. PRIMARIA PUIDERON DISFRUTAR DUN CONCERTO DIDÁCTICO DUN GRUPO DE SAXOFÓNS, CO QUE SE PRETENDÍA DAR A COÑECER A IMPORTANCIA DA MÚSICA NA SOCIEDADE E ANIMAR AOS NENOS/AS A QUE SE ANIMEN A CURSAR ESTUDOS MUSICAIS.

A BOA NUTRICIÓN -TÍTERES-

OS NENOS/AS DO COLE DISFRUTARON DUN OBRADOIRO DE TÍTERES QUE TIÑA COMO TEMA FUNDAMENTAL A IMPORTANCIA DE LEVAR DENDE MOI PEQUENOS UNHA ALIMENTACIÓN SAN CON HÁBITOS DE VIDA SAUDABLE.