SOLICITUDE DE COMEDOR ESCOLAR

Solicitude de Comedor
Estimadas familias está aberto o prazo para solicitar praza de comedor para o curso 20/21. Debido a situación que estamos vivindo poden facer a súa solicitude da seguinte maneira:

1º- Descargar e imprimir este impreso: SOLICITUDE DE COMEDOR
2º Cubrilo completamente e asinalo.
3º Mandalo escaneado ao enderezo do cole ceip.frions@edu.xunta.es ou traelo presencialmente ao centro de luns a venres entre as 10 e as 13 horas.

O prazo remata o venres 5 de xuño.

Moitas grazas

SOLICITUDE DE TRANSPORTE ESCOLAR

Solicitude de Transporte
Estimadas familias está aberto o prazo para solicitar praza de autobús para o curso 20/21. Debido a situación que estamos vivindo poden facer a súa solicitude da seguinte maneira:

1º- Descargar e imprimir este impreso. SOLICITUDE DE TRANSPORTE
2º Cubrilo completamente e asinalo.

O prazo remata o venres 5 de xuño.

Moitas grazas.

CIRCULAR SOBRE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Estimadas familias no DOGA do 19/05/2020 saíu publicada a orden do 12 de maio do 2020 que regula o Fondo Solidario e axudas para material escolar para o vindeiro curso destinadas a alumnado de 1º a 6º. Que poden consultar https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

Debido ás especiais circunstancias que estamos a vivir a forma de solicitar esta axuda vai ser a seguinte. Teñen as seguintes opcións tal como indica a páxina https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

A)

Se optan pola vía da presentación electrónica precisarán a Chave 365 ou certificado dixital.  Entren en https://www.edu.xunta.es/fondolibros/  e sigan os pasos. Con esta opción non teñen que vir ao centro a nada relacionado con este trámite. Recomendámoslle esta vía, co fin de evitar contaxios que usen esta vía,  que é máis rápida e segura. E non precisa cita previa.

B)

Se optan pola vía de presencial deberán vir ao centro cos anexos I e II xa cubertos e asinados, (descarga en https://sede.xunta.gal/doc-invia/rest/anexos/23300466  xunto con copia e orixinal de libro de familia, sentenza de divorcio e/ou certificado de minusvalía se é o caso. Neste caso deberán pedir cita previa a través do correo electrónico ceip.frions@edu.xunta.gal indicando: nome do alumno (ou alumnos no caso de irmáns), día que prefire a cita, franxa horaria (entre as 10:00 e 13:30) para poder acudir ao centro e teléfono de contacto. Responderémoslle o correo co dia e hora fixada.

Para evitar aglomeracións de última hora establecemos un calendario onde que cada curso terá un día fixado de atención preferente da seguinte forma

Luns 25/5

Martes 26/5

Mércores 27/5

Xoves 28/5

Venres 29/5

Luns 1/6

Martes 2/6

Mércores 3/6

Xoves 4/6

Venres 5/6

5º e 6º EP

No caso de familias con irmáns de distintos cursos poderán elexir o día no que pedir a cita

Só poderá vir unha persoa por familia e deberá traer máscara protectora. Deberase usar xel hidroalcólico ao chegar ao centro.

É moi importante que traian fotocopias dos documentos solicitados e que os impresos estén correctamente cubertos e asinados.

Frións 20 de maio de 2020

Polo ben de todos e todas, coidémonos, cumplamos as normas.

RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 20/21

REÁBRESE O PRAZO DE RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 20/21

Segundo a RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos doCentro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020

Poderá solicitar praza dende o luns  11 de maio de 2020 e rematará o luns  18 do mesmo mes.

A secretaría do centro atenderá a recollida e entrega de documentación en horario de 10 a              13:30 horas.

Se alguén precisase outro horario pódese poñer en contacto por correo electrónico co centro ceip.frions@edu.xunta.gal

En Frións a 6 de maio de 2020

Luís Teira Parada

NORMAS PARA SER ATENDIDO/A

REÁBRESE O PRAZO DE RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 20/21

1º Toque o timbre e espere a ser atendido.

2º Como norma xeral, só se permitirá o acceso dunha persoa por cada familia e por quendas.

3º Recoméndase vir con mascarilla.

4º Facilitarémoslle xel hidroalcólico para desinfectar as mans.

TAREFAS DO 25 AO 29 DE MAIO

24/05/2020 12:24
Europe/Madrid

TAREFAS PARA A SEMANA DO 25-29 DE MAIO

PRIMARIA

Lembrade que as tarefas anteriores vanse eliminando, polo que tentade descargalas ao principio da semana, antes de que desaparezan.

TAREFAS DO 18-22 DE MAIO

TAREFAS PARA A SEMANA DO 18-22 DE MAIO