O que facemos en 2º

RECICLANDO CON DINOSETO E DINOSETIÑO

Os alumnos e alumnas de 2º A e B gozamos dunha xornada moi divertida aprendendo a reciclar con Dinoseto e Dinosetiño. Ademáis de ver como debemos separar os nosos desperdicios pasamos unhas risas cos nosos amiguiños. Tamén cantamos un rap e recibimos un agasallo. Aquí podedes ver as nosas fotos.

VISITA AO MERCADO DO PROGRESO

O día 2 de maio todos os nenos e nenas de 2º de Educación Primaria visitamos o mercado do Progreso. Ademáis de aprender como facer a compra aprendemos moito sobre a dieta saudable. Tamén fixemos de cociñeiros e cociñeiras. Aquí tedes o resultado!

FACENDO UNHA ÁRBORE PARA O NADAL

Os alumnos e alumnas de 2º A e B fixemos unhas árbores cos seus adornos para ambientar os noso corredor e darlle un toque navideño. Aquí tedes as imaxes dos nosos traballos.