O que facemos en 2º

CELEBRANDO O NADAL EN 2º

Para celebrar o Nadal en 2º A e B fixemos diferentes actividades como construir unha árbore coas siluetas das nosas mans, tarxetas para felicitar as festas, adornos e ...unha boa festa!! Aquí tedes a nosa reportaxe.

TALLER NAVIDEÑO SAUDABLE 2º PRIMARIA

Para celebrar un Nadal saudable fixemos un taller construíndo árbores navideñas con froita que despois foi moi divertido

comela.

RECICLANDO CON DINOSETO E DINOSETIÑO

Os alumnos e alumnas de 2º A e B gozamos dunha xornada moi divertida aprendendo a reciclar con Dinoseto e Dinosetiño. Ademáis de ver como debemos separar os nosos desperdicios pasamos unhas risas cos nosos amiguiños. Tamén cantamos un rap e recibimos un agasallo. Aquí podedes ver as nosas fotos.

VISITA AO MERCADO DO PROGRESO

O día 2 de maio todos os nenos e nenas de 2º de Educación Primaria visitamos o mercado do Progreso. Ademáis de aprender como facer a compra aprendemos moito sobre a dieta saudable. Tamén fixemos de cociñeiros e cociñeiras. Aquí tedes o resultado!