Día da Ciencia

Ti tamén podes experimentar e inventar!

Neste primeiro trimestre o alumnado de 5º e 6º estiveron a traballar conxuntamente na UDI (Unidade didáctica integrada): Ti tamén podes experimentar e inventar!

O produto final desta UDI foi unha demostración de todo o noso traballo ós compañeiros e compañeiras do resto no colexio.

Así organizamos, con axuda da xefa de estudios, un percorrido científico dividido en dúas partes:

nun lugar da ciencia

6º de primaria: Materia e enerxía

(Premendo nas imaxes accederás ós experimentos)

5º de primaria: A electricidade

(Premendo nas imaxes accederás os experimentos)

Experimentos: Materia e propiedades

Experimentamos coa electricidade

Experimentos: Luz e son

Inventamos coa electricidade
EXperimentos: Enerxía

A continuación, unha reportaxe fotográfica, feita polo alumnado, dos mellores momentos:

Nun lugar da Ciencia...!

Conéctate á Ciencia!

E a Ciencia chegou a infantil

O alumnado de 5º e 6º levaron os seu traballo e investigacións o andar de infantil. No corredor do mesmo fixeron as súas demostracións diante dun alumnado entregado. Grazas por ternos recibido.

(Preme na imaxe e verás os mellores momentos)

Convidámosvos a que na porta principal do primeiro andar visitedes a exposición de realidade aumentada do mes da Ciencia. Para realizar esta visita tedes que vir cun dispositivo móbil con conexión a internet e a app aurasma instalada. Seguro que quedaredes gratamente sorprendidos/as!

Día da Ciencia en Galicia

O 8 de Outubro celébrase o Día da Ciencia en Galicia, este ano o autor homenaxeado é o químico Ignacio Ribas Marqués artífice do despegue da química orgánica en Galicia, grazase a obtención de produtos naturais a partires das especies vexetais autóctonas.

No seguinte vídeo da Fundación Barrié da Maza, podes achegarte a biografía de Ignacio Ribas Marqués. Presta moita atención e colle boa nota porque terás que facer unha liña do tempo e unha biografía.

Na seguinte ligazón terás acceso ós distintos científico homenaxeados

O alumnado de 5º e 6º traballará sobre a seguinte proposta:

NOVEMBRO O MES DA CIENCIA

Novembro é o mes dos magosto, da tradición oral, da ciencia e dende fai tres anos o mes da ciencia e da tecnoloxía en galego.

arbol de la ciencia

Fai 11 anos anos a UNESCO deciciu dedicarlle o 10 de novembro á Ciencia e sinalon que:a ciencia debe estar ó servicio do coñecemento, da paz,do desenvolvemento e da sociedade.

Segundo unha enquisa realizada pola Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía un 90% dos galegos cremos que se debe incrementar a inversión en investigación e desenvolvementO e o 87% cren que a investigación mellora a calidade de vida e contribue o desenvolvemento económico.

Así que,mans a obra:

científicos galegos

Científicos galegos

Traballo realizado polo Ceip Petelos

agua

Consellos para aforrar auga

Traballo realizado polo Ceip O Graxal de Cambre

mujer y ciencia

Muller e ciencia

Traballo realizado polo Ceip Julio Gurriarán do Barco de Valdeorras

ciencia

Experimentos sinxelos