Día da Ciencia

Voluntariado TIC

Coa  concesión do proxecto de "Introdución á Robótica en primaria" unha das primeiras actividades que tivemos que realizar foi o recoñecemento das distintas pezas que configuran o robot; a seguinte foi a montaxe dos mesmos, seguindo as instrucións correspondentes. Nesta primeira ocación a montaxe correu a cargo do voluntariado TIC de 6º de primaria. Que mellor momento para realizar esta actividade que no mes da Ciencia en Galego.

No seguinte vídeo podedes apreciar a destreza no seu traballo:

Bo traballo rapaces e rapazas!

Semana STEM, "Semana de Ciencia en Galego"

Presentamos o diairo de actividades STEM realizado polo noso alumnado, nunha semana dedicada a despertar vocaciones tecnolóxicas, matemáticas, científicas...

A continuación a exposición realizada no colexio co gallo do mes da Ciencia co material realizado durante esa semana.

MES DA CIENCIA EN FRIAN

Novembro é o mes da ciencia no cole. Este ano como o Día da Ciencia en Galicia estivo adicado a Baltasar Merino, nós  aproveitamos esta conmemoración e imos a coñecer a obra de este científico galego.

Baltasar Merino Román foi un botánico do século XIX que realizou unha das obras pioneiras sobre a flora galega. O seu traballo de recolección abarca moitos concellos de Galicia e quedou reflexado nas súas publicacións. Ademais, fixo un gran traballo como meteorólogo.

No cole imos a investigar na obra deste científico para facer un traballo sobre botánica, catalogando as árbores do noso cole. E por outra banda imos coñecer os aparellos meteorolóxicos para instalar a nosa propia estación meteorolóxica.

Botánica e meteoroloxía en Frian grazas a Baltasar Merino!

INFÓRMATE NAS SEGUINTES LIGAZÓNS

NOMES COMÚNS E CIENTÍFICOS

Documento do IES MELIDE

COÑECE AS FOLLAS E OS TALOS

Ciencia paseando

GUÍA DE ÁRBORES AUTÓCTONOS

Documentación facilitada polo Concello

de Culleredo

Guía de árbores

Ti tamén podes experimentar e inventar!

Neste primeiro trimestre o alumnado de 5º e 6º estiveron a traballar conxuntamente na UDI (Unidade didáctica integrada): Ti tamén podes experimentar e inventar!

O produto final desta UDI foi unha demostración de todo o noso traballo ós compañeiros e compañeiras do resto no colexio.

Así organizamos, con axuda da xefa de estudios, un percorrido científico dividido en dúas partes:

nun lugar da ciencia

6º de primaria: Materia e enerxía

(Premendo nas imaxes accederás ós experimentos)

5º de primaria: A electricidade

(Premendo nas imaxes accederás os experimentos)

Experimentos: Materia e propiedades

Experimentamos coa electricidade

Experimentos: Luz e son

Inventamos coa electricidade
EXperimentos: Enerxía

A continuación, unha reportaxe fotográfica, feita polo alumnado, dos mellores momentos:

Nun lugar da Ciencia...!

Conéctate á Ciencia!

E a Ciencia chegou a infantil

O alumnado de 5º e 6º levaron os seu traballo e investigacións o andar de infantil. No corredor do mesmo fixeron as súas demostracións diante dun alumnado entregado. Grazas por ternos recibido.

(Preme na imaxe e verás os mellores momentos)

Convidámosvos a que na porta principal do primeiro andar visitedes a exposición de realidade aumentada do mes da Ciencia. Para realizar esta visita tedes que vir cun dispositivo móbil con conexión a internet e a app aurasma instalada. Seguro que quedaredes gratamente sorprendidos/as!