Día da Poesía

DÍA MUNDIAL DA POESÍA E DÍA INTERNACIONAL DOS BOSQUES 2018

O pasado 21 de marzo, nada máis comezada a primavera, celebramos O Día Mundial da Poesía proposto en 1998 pola UNESCO, que se celebra cada 21 de marzo (equinoccio de primavera, no Hemisferio Setentrional) co propósito de consagrar a palabra esencial e a reflexión sobre o noso tempo.

A Asemblea Xeral das Nacións Unidas aprobou esta mesma data, o 21 de marzo, como data de celebración do Día Internacional dos Bosques. Este día de celebración mundial dos bosques bríndanos a oportunidade de concienciármonos sobre a importancia de todos os tipos de ecosistemas boscosos e árbores, e de celebrar os diferentes xeitos nos que os bosques nos manteñen e protexen.

Deste xeito quixemos escenificar a importancia destas celebracións cun “TENDAL DE FOLLAS” no que todos os alumnos e alumnas do cole penduraron follas feitas por eles e elas, das nosas árbores autóctonas, e nervadas con poesía nun “tendal natural” xunto ás nosas queridas e apadriñadas árbores do cole.

DÍA DA POESÍA 2014

Este ano celebramos o Día da Poesía, a proposta do Equipo na nosa Biblioteca, realizando un libro de poemas entre todos os cursos e un concurso de recitado, vencellado ó noso PDI deste curso a "Lingua sabe a mar".

Visita o enlace o blog da Biblioteca, na seguinte imaxe, se queres obter máis información sobre estas actividades:

mar e poesia

21 DE MARZO: DÍA DA POESÍA

O vindeiro luns 21 de marzo temos unha triple celebración: O día da Poesía, o Día da Árbore e a chegada da Primavera.

Con tal motivo estivemos a traballar o longo desta semana a proposta do Equipo da Biblioteca. Para máis información visita o seguinte enlace ó Blog da Biblioteca:

No seguinte enlace podes ver o resultado deste traballo: