Colorín... Colorado

Colorín...colorado

EN VACACIÓNS AS MOCHILAS TAMÉN VIAXAN

Xa están aquí as vacacións de Semana Santa e as mochilas viaxeiras marchan a casa de outros afortunados que podan gozar delas nas vacacións.

CONTACONTOS RAQUEL QUEIZÁS

Este martes tivemos a sorte de contar no cole con Raquel Queizás que nos deleitou cun contacontos moi divertido para todo o alumnado de Educación Infantil. Non só non nos deixou indiferente senón que todos quedamos encantados e con ganas de que volva pronto a visitarnos.Moitas grazas por visitarnos!!!

TOCANOS LEVAR A MOCHILA

Outra ronda mais das mochilas viaxeiras. A disfrutar en familia!!!

CONTACONTOS COS MAIORES

O alumnado de 5º de Primaria realizou unha actividade de contacontos para os mais cativos do cole.Unha experiencia que esperamos repetir pronto.

AS RECOMENDACIÓNS DESTA SEMANA SON...

Os pequenos de infantil unha semana mais non quixeron deixar a oportunidade de recomendarvos as súas lecturas favoritas e como non de mostrar os debuxos que fixeron.