As Letras Galegas

Letras Galegas

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2018

HOMENAXEANDO A MARÍA VICTORIA MORENO

Co gallo da semana das Letras Galegas no colexio imos a realizar unha serie de actividades para coñecer un pouco máis a biografía e a obra da escritora homenaxeada este ano:

•   Comezamos o luns 14 coa representación,  por parte do alumnado de 5º, dun sketch da obra “ Unha festa no faiado”.

•    O martes 15  imos ter unha entrevista á escritora homenaxeada a cargo do alumnado de 6º.

•   O mércores 16 imos desfrutar dun percorrido de poemas nos corredores do cole a cargo do alumnado de infantil, 1º e 2º; dun mural da obra de María Victoria Moreno a cargo de 3º e 4º.

•   Ademais  esta semana estamos realizando un mural colaborativo entre todo o cole sobre o rostro da autora que estamos traballando.

Preme no seguinte genially para descubrir o noso traballo desta semana:

Letras Galegas 2018

día das letras galegas

María Victoria autora homenaxeada no Día das Letras Galegas 2018

Ilustración de David Pintor

Na seguinte ligazón podes ler, recoller información e descargar documentos para afianzar o teu coñecemento sobre a autora e diferentes propostas de actividades que podes realizar:

Escolle o teu nivel e realiza as actividades referentes á biografía da autora homenaxeada e a súa obra literaria:

1º e 2º

Obra literaria 1

Obra literaria 2

Obra literaria 3

3º e 4º

5º e 6º

Obra literaria

Dende o Ceip De Rubiáns achégannos uns xogos sobre a autora, preme na imaxe e aprende xogando:

No espazo abalar atopamos este brincaletras dA autora homenaxeada realizado por Xosé Antón Vicente. Aprende xogando:

Festival da LIngua 2017

O  6 de xuño de 2017 celebramos no cole a festa das línguas e o peche do noso proxecto documental integrado deste ano, “Había unha vez…” , cun día de convivencia de toda a comunidade educativa. O obxectivo era implicar a todo o alumnado, o profesorado e ás familias para disfrutar dunha xornada onde todos tivemos unha parte de participación.

Damas e cabaleiros con todos vostedes …o festival de “Había unha vez...”

Sen dúbida o número máis esperado polas familias é a actuación de cada unha das aulas. Comezamos a función cos nenos e nenas de infantil e rematamos co alumnado de sexto de primaria versioneando unha canción de despedida.

Tres horas de diversión cunha variedade de espectáculos circenses: dende cancións en galego, representacións teatrais, coreografías sincronizadas, raps inéditos, acrosport,  malabares… ata un auténtico repertorio de cancións en lingua inglesa. Non podemos esquecernos do xenial traballo feito polos mestres de cerimonias que presentaron os distintos números ó longo do festival.

Parabéns rapaces e rapazas por montar este fantástico circo en Frian, arrincar sorrisos ás vosas familias e emocionarnos a todos coas vosas actuacións.

GRAZAS, MIL GRAZAS!

Manualidade "A Galiña Azul" de Carlos Casares

A clase de 5º A viu festexar as Letras Galegas á nosa clase. Durante a semana nos contaron "A galiña azul" e o venres "A formiguiña esquiadora". Para rematar fixemos unha manualidade dunha galiña azul. Axudáronnos en todo e nos agasallaron cun ovo de chocolate!!! MOITAS GRAZAS POR VIR E NORABOA POR TODO O VOSO TRABALLO!!! DISFRUTÁMOLO MOITÍIIIIISIMOOO!!!

Vídeos Letras Galegas 2016

1ºA 1ºB