As Letras Galegas

Letras Galegas

Festival da LIngua 2017

O  6 de xuño de 2017 celebramos no cole a festa das línguas e o peche do noso proxecto documental integrado deste ano, “Había unha vez…” , cun día de convivencia de toda a comunidade educativa. O obxectivo era implicar a todo o alumnado, o profesorado e ás familias para disfrutar dunha xornada onde todos tivemos unha parte de participación.

Damas e cabaleiros con todos vostedes …o festival de “Había unha vez...”

Sen dúbida o número máis esperado polas familias é a actuación de cada unha das aulas. Comezamos a función cos nenos e nenas de infantil e rematamos co alumnado de sexto de primaria versioneando unha canción de despedida.

Tres horas de diversión cunha variedade de espectáculos circenses: dende cancións en galego, representacións teatrais, coreografías sincronizadas, raps inéditos, acrosport,  malabares… ata un auténtico repertorio de cancións en lingua inglesa. Non podemos esquecernos do xenial traballo feito polos mestres de cerimonias que presentaron os distintos números ó longo do festival.

Parabéns rapaces e rapazas por montar este fantástico circo en Frian, arrincar sorrisos ás vosas familias e emocionarnos a todos coas vosas actuacións.

GRAZAS, MIL GRAZAS!

Manualidade "A Galiña Azul" de Carlos Casares

A clase de 5º A viu festexar as Letras Galegas á nosa clase. Durante a semana nos contaron "A galiña azul" e o venres "A formiguiña esquiadora". Para rematar fixemos unha manualidade dunha galiña azul. Axudáronnos en todo e nos agasallaron cun ovo de chocolate!!! MOITAS GRAZAS POR VIR E NORABOA POR TODO O VOSO TRABALLO!!! DISFRUTÁMOLO MOITÍIIIIISIMOOO!!!

Vídeos Letras Galegas 2016

1ºA 1ºB

2ºA 2ºB
3ºA 3ºB
4ºA 4ºB

5ºA/B 6ºA/B

FESTIVAL DA LINGUA 2016

logo

Despois dunha mañá chea de actividades (obradoiros, merenda, xogos da festa)  co gallo da festa fin de proxecto "Entre liñas anda o xogo" e de un xantar vivencia no patio , chegou pola tarde o tan esperado Festival das Letras 2016.

Este ano notábanse algunhas melloras no noso Salón de actos: no escenario, no son, na iluminación, nun canón de vídeo e nun telón onde proxectamos imaxes dos distintos cursos entre actuación e actuación.

Para recordar os mellores momentos do Festival da Lingua 2016 deixámosvos unha morea de fotos por cursos.

Primeriamente presentarvos os/as presentadores/as do mesmo

Presentadores/as da función para as familias

Presentador/a da función para o alumnado

Ó noso público máis distinguido esperando a que comece a función

Entra en escena Educación Infantil co seu musical: "No zoo con Frianciño"

"No baile" (4 anos B), "Lobo feroz" (3 anos A), "Crocodilo" (3 anos b), "Parampampero" (5 anos A), "O astro da bóla" (5 anos B) e "In the mood" (4 anos A)

1ºA, Canción e baile "O arco da vella",  1º B, Conto-canción "A princesa do Caurel"; 2ºA, Canción-baile "Polo poder da palabra"; 2ºB, Canción, "In the mood"

3ºA, Variado musical; 3ºB, poema "O burriño"; 4º A, Teatro-Baile "A moderna Brancaneves", 4º B, Ditos "Había unha vez..."

, Teatro "O día e a noite"; , Rap "Cando che digo adeus"

5º e 6º Acrosport

Festa Fin de proxecto anual e Festival da Lingua

logo festa 2015

E xa rematando o curso, como todos os anos, celebramos a "Feira Fin de Proxecto" con obradoiros, exposicións, merenda, a gran búsqueda do tesouro, comida...e o "Festival da Lingua"

Na seguinte imaxe atoparás un enlace  ó blog da nosa Biblioteca  onde poderás ver todo o referente a "Feira fin de Proxecto"

Destacado neste día é o momento da "Gran búsqueda do tesouro", preme na seguinte imaxe e terás toda a información:

a gran búsqueda

O Festival da Lingua en fotos:

No seguinte enlace podedes ver os vídeos de caseque todas as actuacións de dito festival.

moucho rodando