O Entroido

Entroido

ENTROIDO 2018!

Este curso 17/18 atendendo ao noso P.D.I. "Vivindo san no cole Frian", convertemos o patio do colexio nun circuíto de carreira saudable, cunha meta moi visible onde recibiron todos e todas os/as participantes a súa medalla de supersaudable.

Enchemos o patio de sandías, piñas, amorodos, mazás, cenorias, como podedes observar un completísimo avituallamento; servizos sanitarios, medallas e corredores/as.

Representantes dos distintos grupos da carreira saudable na liña de meta

Un grupo de pais, nais, mestres/as e achegados/as puxeron a música ao evento, coma sempre grazas por colaborar!

Aquí vos deixamos as primeiras fotos:

Prerarándonos para desfrutar do Entroido:

Algúns momentos da carreira saudable:

Aquí vos deixamos como viviron os pequenos de Infantil a celebración do Entroido, tanto antes como despois da carreira supersaudable . Non o podedes deixar de ver !!!

Coplas do entroido

"Había una vez...un circo"

O 24 de febreiro a nosa comparsa "Había unha vez...o circo", que con tanto esmero estivemos a preparar, tomou as rúas do noso barrio. Coellos saíndo de chisteras, pallasos, mimos, Fofitos, magos, emocións e nenos e nenas anuncio desfilaron para os seus familiares e veciños.

Antes de saír á rúa posamos cos nosos disfraces:

Preparándonos nas aulas antes do desfile, reportaxe fotográfica feita polo alumnado de 6º:

As nosas pancartas:

E chegou o momento do desfile:

Preparamos o Entroido 2017!

Escolma de actividades par preparar o tempo de Entroido!

(Preme na imaxe)

ENTROIDO 2016

E... á terceira vai a vencida. Despois de dous anos sen poder desfilar pola rúa cos nosos disfraces, por fin, este ano, o día acompañou climatoloxicamente e puidemos tomar as rúas.

entroido 2016

Pintores, letras, números, aztecas, xogos variados, órbitas, ciclo da auga, a carón do noso PDI: "Entre liñas anda o xogo", desfilamos pola rúa Aragón, Bailén e Travesía; mentres, os pais, nais e demais familiares recollían os mellores momentos cos seus móbiles e cámaras.

Deixámosvos, as fotos de grupo, que como vén sendo habitual fai o mestre Jose.

Preparativos antes da sesión fotográfica:

E chegou o momento de desfilar polas rúas...

Chegou o Entroido 2015!

E despois de tantos preparativos, por fin, chegou o día esperado.

Atendendo ó noso P.D.I "Un mar de linguas", os corredores do colexio ateigáronse das distintas culturas que chegaron a Vigo polo mar: piratas, fenicios, vikingos, romanos, Colón, vigueses da Batalla de Rande, piratas Drake e submarinos alemáns.

Preparando o noso Entroido: