O Día da Paz

día da paz

Traballos escolares polo Día da Paz 2017

Escolma de actividades realizadas co gallo do Día da Paz

As nosa variñas máxicas desprenden PAZ

Lévate un sorriso!

Neste día da PAZ,  o alumnado de 5ºA quixo contaxiar emocións a todo o cole. Colocaron carteis de cariñas sorrintes para que cadaquén puidera coller un sorriso. Repartiron emocións porque están a traballar no seu Proxecto Documental  Integral, as EMOCIÓNS NO CIRCO. TAKE A SMILE!!!!!

"Pallasos sen Fronteiras"

Esta ONG fai un traballo excepcional, levando sorrisos ás zonas de conflicto, ós campos de refuxiados, onde houbo catástrofes naturais, etc.

As nosas Pombas pola Paz

Guardar

Abracadraba que a PAZ se faga!

Unha das propostas para celebrar o Día Escolar pola Paz 2017 foi a confección dun mural entre todas aulas do centro. Moi vencellado o PDI deste curso "Había unha vez...", cada clase aportou unha pomba que sobrevoará a carpa do noso  circo, baixo o lema:

Abracabra que a PAZ se faga!

Así luce o traballo no primeiro andar do noso colexio despois do traballo de todos e todas e baixo a supervisión das mestras María e Luz que foron as encargadas desta actividade.

Que orgullosos/as estan todos/as do seu traballo!

Sorrir pese a todo. Día da Paz 2017

Co gallo da próxima celebración do Día Escolar pola Paz e atendendo o PDI deste curso "Había unha vez..." Imos coñecer...

A ONG "Pallasos sen fronteiras" que levan sorrisos contra a guerra.

Preme na seguinte ligazón e le para obter máis información:

A ONG "Pallasos sen Fronteiras" quere contribuír á mellora da situación emocional da infancia refuxiada no Próximo Oriente, Oriente Medio, Etiopía, Bosnia, O Líbano...donde hai un campo de refuxiados alí intenta esta ONG levar sorrisos.

zonas de conflicto

Visualiza moi atentamente o seguinte vídeo:

Despois de ter visto o vídeo decora a túa cara e convertete nun "Pallaso sen Fronteiras" levando o teu sorriso por todas partes.

Para o alumnado de 5º e 6º segue os seguintes pasos:

• Faite un selfie coa web cam do teu portátil.
  • Envíallo a túa mestra para poder imprimilo.
  • Decora a túa cara como se foras un pallaso que regala sorrisos.

Estamos desexando ver os vosos traballos.

Proposta sobre o vídeo para traballar nas aulas de 5º e 6º:

Guardar

Que fan os Pallasos sen fronteiras? Le o seguinte texto e contesta as preguntas.

Proposta dende o Equipo TIC     Proposta Musical
blog: As cousas de Avelino
Proposta aulas de Inglés

DÍA DA PAZ 2016

Xa podemos disfrutar no corredor do primeiro andar do colexio do mural do Día da Paz 2016.

Dirixidos polo Equipo de Convivencia, entre todos e todas fixemos:

"A nosa árbore pola Paz"

dia da paz 2016

Na seguinte presentación podes ver detalles do mesmo:

A unha saímos o patio con cadanseu globo; despois de oír o manifesto (feito entre todos e todas cunha actividade organizada dende a Biblioteca) e que leron un alumno e unha alumna de 6º, todos xuntos cantamos "ME GUSTA ESTAR FELIZ" de Zarcort y Town. Deixámosvos unhas imaxes: